تویوتا لند کروز محبوب آفرودبازها از سال 2021 بازنشسته می‌شود

خودروی تویوتا لند کروز که با وجود قیمت بالای آن محبوبیت فراوانی در بین آفرودبازها، دولتمردان و  اقشار ثروتمند دارد، قرار است از سال 2021 بازنشسته شود.

به گزارش کاماپرس، تویوتا لند کروز عنوان یک شاسی بلند محکم، پرقدرت و پرشتاب محبوب اقشار فراوان است. از اهالی سفر و گردش در کوه و بیابان و آفرود بازها گرفته تا ثروتمندان و جنگ سالاران و حتی تروریست ها و قاچاقچیان! وقتی نام این خودرو به میان می آید آن را بهترین انتخاب می دانند.

حالا خبر رسیده است که تویوتا لند کروز افسانه ای که بیش از نیم قرن جاده ها و کوه ها و بیابان ها را زیر رکاب خود داشته و در آنها تاخت و تاز کرده، از سال 2021 در بهترین بازار آن یعنی آمریکا عرضه نخواهد شد.

لندکروز شاید با چهره ای کاملا متفاوت بازگردد

البته شرکت تویوتا سازنده این خودروی پرطرفدار، متقاضیان لندکروز را ناامید نکرده و اعلام کرده است که ممکن است ورژن بهتری از این خودرو دوباره به بازارهای جهانی بازگردد.

آریاک سفر

بد نیست بدانیم بیشتر از ۶۰ سال است که شرکت تویوتا، لندکروزر را به دنیا معرفی کرده و فقط از سال ۲۰۰۷ تا به حال ۲۰۰ سری از آن به بازارهای جهانی خودرو عرضه شده است. لندکروزر سری ۲۰۰ هم تا به حال دوبار تغییر چهره داده، اما بعید است تغییر چهره سوم را به خود ببیند. با اینکه قیمت آن خیلی بالا است و سن آن هم خیلی بالا رفته، این شاسی بلند با «بدنه روی فریم» body-on-frame که شیوه‌ای قدیمی به حساب می‌آید هنوز مشتریان خاص خود را دارد.

گزارش‌های جدید مجله کار‌اند درایور نشان می‌دهد که سال ۲۰۲۱ آخرین سال تولید و عرضه لندکروزر در آمریکا است. به گزارش سایپانیوز به نقل از Roadshow طی ۶۰‌سال گذشته، لندکروزر شهرت افسانه‌ای پیدا کرده و استخوان‌بندی محکم آن، باعث دوام، جلب اعتماد و توانایی عبور از دشوارترین مسیرها شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز