تولد پنجاه سالگی دبی ؛ بزرگترین رویداد جهان عرب در نمایشگاه اکسپو

لست سکند

کمتر از یک ماه و نیم نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 دبی آغاز می شود و مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) نقش مهمی در تنوع بخشیدن به بستر اقتصاد دبی ایفا کرده است. این مرکز برای ایجاد تأثیر اقتصادی گسترده‌تر، موقعیت دبی را به عنوان یک مرکز جهانی برای تجارت و گردشگری تجاری تقویت کرده است.

ماهیر عبدالکریم جلفار، معاون اجرایی مرکز تجارت جهانی دبی، طی مصاحبه‌ای اختصاصی اذعان داشت که رویکردی تجارت‌محور و روبه‌جلو باعث پیشرفت امارات متحده عربی شده است.

در حالی که دبی خودش را مهیای میزبانی نمایشگاه اکسپو 2020 می‌کند، قرار است که مرکز تجارت جهانی دبی اقدام به تأسیس مرکز نمایشگاه دبی (DEC) کند. DEC با فضای نمایشگاهی در سطح جهانی یک پیشنهاد ارزشمند است و یک مرکز تجاری به شمار می‌رود که نمایشگاه‌های تجاری، جلسات، کنفرانس‌ها و رویدادهای تجاری بین‌المللی و منطقه‌ای را به مدت شش ماه از نمایشگاه آینده دبی آینده میزبانی می‌کند.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وی همچنین افزود که DEC زیرساخت‌های رویدادهای برگزارشده در دبی و جذابیت آن را برای مشاغل جهانی افزایش می دهد. این مرکز به منظور ایجاد رویدادهای بلندپروازانه و در مقیاس بزرگ برای تأثیرگذارترین شرکت‌ها و صنایع جهان طراحی شده است.

DEC یک نقطه عطف جدایی‌ناپذیر برای دیستریکت 2020 خواهد بود. دیستریکت 2020 برنامه ریزی توسعه شهری با کاربردهای مختلف است که هدف آن استفاده مجدد از 80 درصد از محیط ساخته شده در نمایشگاه است؛ پروژه‌ای که ارزش اقتصادی پایداری را برای دبی به ارمغان می‌آورد.

دیستریکت 2020 که مشتق‌شده از اکسپو 2020 است، مرکز شهری هوشمند و پایداری را تشکیل خواهد داد که یک اکوسیستم تجاری مبتنی بر نوآوری را ارائه می‌دهد و ایده‌هایی را در کنار هم قرار می‌دهد که در آن با استفاده از فناوری و نوآوری از رشد صنعت حمایت می‌شود. دیستریکت 2020 با تمرکز بر نوآوری در بخش هایی از جمله انرژی پاک ، هوش مصنوعی و حمل و نقل خودران ، جامعه ای مختلط از نوآوران ایجاد می کند که فرصت های منحصر به فردی برای همکاری در فناوری های پیشرفته فراهم می کند.

پربازدیدترین ویدیوهای اکسپو 2020 دبی را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز