تهدید وزیر اقتصاد درباره وام بدون ضامن

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد کشور، در گردهمایی سراسری مدیران شبکه بانکی که روز گذشته برگزار شد اعلام کرد در صورتی که شعبه بانک عامل پرداخت وام بدون ضامن در این خصوص تخلف داشته باشد، باید سریع مدیر شعبه برکنار شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خاندوزی در این نشست از مدیرعاملان بانک‌ها درخواست کرد تا امروز ظهر بخشنامه مربوط به نحوه پرداخت تسهیلات زیر 100 میلیون تومان را در سایت‌های خود بارگذاری کنند تا مردم از جزئیات دریافت این وام آگاهی داشته باشند.

ضمنا بانک‌های عامل پرداخت وام بدون ضامن باید شرایطی را فراهم کنند تا مردم در همان سایت بتوانند اعتراضات خود را به ثبت برسانند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

این شرایط باعث خواهد شد تا هسته مرکزی بانک‌های عامل به راحتی بر روی نحوه واگذاری این وام و عملکرد شعب نظارت داشته باشند. وزیر اقتصاد انتظار دارد که اعتراضات مردم در خصوص پرداخت وام بدون ضامن طی 48 ساعت پاسخ داده شده و در صورت قصور قطعی از جانب شعب، ریاست شعبه بلافاصله برکنار شود.

خاندوزی به مسئله کمبود منابع مالی در انتهای سال هم اشاره داشت و بیان کرد که از بانک‌های عامل پرداخت این نوع وام انتظار می‌رود تا منابعی را حتما به این کار اختصاص دهند.

وزارت اقتصاد هم بر نحوه پرداخت وام بدون ضامن نظارت دارد

در صورتی که اعتراضات مردم در زمینه پرداخت وام بدون ضامن از طریق بانک‌های عامل مورد بررسی قرار نگیرد، آن‌ها امکان ثبت شکایات خود را به صورت برخط، در سایت وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور دارند. وزیر اقتصاد اطمینان داده که از این طریق شکایات افراد به سرعت بررسی خواهد شد.

هفته گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور، از وزیر اقتصاد درخواست کرد تا زمینه برای واگذاری وام‌های خرد بدون دریافت وثیقه و ضامن فراهم شود. اقدامات یادشده در راستای اجرایی کردن دستورات رئیس جمهور انجام شده است.

مرتبط با : بانک تجارتبانک توسعه صادرات ایرانبانک رفاهبانک سپهبانک صادراتبانک صنعت و معدنبانک قرض الحسنه مهر ایرانبانک کشاورزیبانک مسکنبانک ملتبانک ملیپست بانک
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “تهدید وزیر اقتصاد درباره وام بدون ضامن

  1. بازنشسته فرهنگی گفته:

    من تمام مراحل تکمیل پرونده برای دریافت وام صدمیلیونی را انجام دادم و گروه اعتباری Aهستم و قرارداد وام صدمیلیونی را دربانک صادرات شعبه۲۵۷ شهرستان ازادشهر استان گلستان امضا نمودم و سفته صدوچهل میلیونی و گواهی کسر ازحقوق وهرانچه که برای دریافت وام صدمیلیونی بانک از من خواست را تحویل بانک دادم و در اخر مسئول اعتبارات بانک به من گفتند تا چند روز دیگر برای واریز وام تماس میگیریم ولی بعد از گذشت دوهفته هیچ تماسی نگرفتند و به بانک مراجعه نمودم گفتند هنوز بخشنامه دستور پرداخت وامهای صدمیلیونی را به ما ندادند.درصورتی که مدیرعامل بانک صادرات اقای صیدی فرمودند بعداز تکمیل قرارداد در روز بعد وام را پرداخت میکنیم ولی اصلا چنین موضوعی صحت ندارد

  2. علی نوراله زاده هسم از استان اردبیل شهرستان پارس آباد مغان گفته:

    بخدا ندارم واسه من نیازمند وام نیاز هست اگه سپرده داشم که چرا وام میخواسم جوری قانون گذاشتن که امثال من نمیتونه وام بگیره لطفاً خواهشأ به منم جواب وامی بدین وام خودرو میخوام تو بانک حساب دارم ولی گردش مالی ندارم با تشکر از پشتیبانی بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز