تصاویر رسمی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ فاش شد

تصاویر تبلیغاتی درز کرده از این گوشی، چهار رنگ و دوربین بدون برجستگی آن را نشان می‌دهد. به گزارش کاماپرس، پیش‌بینی می‌شود سری گلکسی S23 سامسونگ برای اولین‌بار در رویداد آینده Galaxy Unpacked در تاریخ اول فوریه رونمایی شود؛ اما ما در حال حاضر ایده کاملی از این دستگاه داریم. رندرهای فاش شده، هم طراحی و هم رنگ‌های موجود برای مدل پایه Galaxy S23 را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به گفته افشاگری که این تصاویر را فاش کرده است، این‌ها تصاویر رسمی بازاریابی و تبلیغاتی سامسونگ هستند و بر اساس مدل‌های قبلی، پیش‌بینی‌های طراحی یا رندرهای ساخته شده توسط طرف‌داران نیستند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

طبق ادعای این افشاگر، S23 خود را از جزیره دوربین پشت گوشی که در نسل پیشین، یعنی S22، لنزهای دوربین پشتی را محاصره کرده بود، خلاص می‌کند؛ به‌طوری‌که سه دوربین تلفن به طور جداگانه از قاب پشتی بدون هیچ فضای اضافه‌ای بیرون زده‌اند. به نظر می‌رسد S23 دارای یک قاب فلزی و ترکیب پوشش شیشه‌ای آشنایی باشد که در نسل قبلی شاهد بودیم. همچنین این رندرهای نشت شده نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ سیاه، سفید، سبز و صوتی موجود خواهد بود.

هنوز هیچ تأییدیه‌ای در مورد مشخصات S23 وجود ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود که این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش OLED روشن‌تر و جدیدتر باشد. انتظار می‌رود که این نسل از یک سنسور دوربین با وضوح بالاتر با عملکرد بهتر در شرایط نوری تاریک داشته باشد و همچنین از آخرین تراشه پردازنده پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپ‌دراگون ۸ نسل دو در بازار آمریکای شمالی بهره ببرد.

تنها معرفی رسمی سامسونگ است که می‌تواند گمان‌ها را در مورد پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی اس ۲۳، تبدیل به یقین کند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز