تخفیف میلیونی پژو پارس LX و تیبا صندوقدار پای معامله

لست سکند

از بازار خودرو خبر می‎رسد به دلیل رکود طولانی مدت و نبود مشتری در بازار با وجود آن که قیمت‌های اعلام شده در کانال‌ها برای خودروهای پرتقاضایی مثل تیبا و پژو پارس تغییر چندانی ندارد اما فروشندگان پای معامله تخفیف‌های میلیونی به خریداران می‌دهند تا معامله سر بگیرد.

به گزارش کاماپرس، این روزها در رسانه‌ها و کانال‌های تخصصی خودرو قیمت‌هایی از بازار خودرو منتشر می‌شود که تقریبا ثابت است و این امر با توجه به رکود بازار و کمبود متقاضی خرید کمی عجیب به نظر می‌رسد.

اتفاق منطقی آن است که با توجه به بی میلی مشتریان به خرید خودرو و چشم انداز کاهش تورم ، فروشندگان برای کاهش قیمت ها پیش قدم شوند.

در تازه ترین تحول از بازار خودرو خبر رسیده است که علی رغم نوسانات قیمتی که در آن مشاهده می شود این بازار همچنان در حالت رکود به سر می برد اما اتفاق جدیدی در این بازار مشاهده می شود.

خبر جدید و فوری:

راز آسمان پایتخت

اختلاف 3 تا 20 میلیون تومانی بین قیمت اعلامی تا قیمت معاملاتی

کانال اخبار روز خودرو نوشته است؛ اتفاق تازه در بازار خودرو این است در اکثر معاملاتی که انجام شده بین قیمت معاملاتی تا قیمت اعلامی ظاهری اختلاف چند میلیونی وجود دارد.

به نوشته این کانال؛ به عنوان مثال در حالی که قیمت هر دستگاه تیبا صندوقدار در بازار حدود 140 میلیون تومان اعلام می شود اما قیمت معاملاتی واقعی آن حدود 127 میلیون تومان است. مثال دیگر این که رسانه ها و کانال ها قیمت هر دستگاه پژو پارس LX را حدود 270 میلیون اعلام می کنند اما قیمت نهایی معاملاتی حدود 263 تا 265 میلیون تومان است.

به این ترتیب می رسد فضای واقعی معاملات خودرو تحت تاثیر رکود و نبود مشتری قرار گرفته و فروشندگان با ارائه تخفیف های میلیونی به دنبال جذب خریداران هستند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز