تحریم های سنگین علیه باشگاه چلسی ؛ آبراموویچ در نقطه پایان

دارایی های رومن آبراموویچ، مالک چلسی مسدود شد. این بخشی از تحریم‌های دولت بریتانیا بر علیه هفت ثروتمند روسی طرفدار کرملین است. هر هفت تن از جمله آبراموویچ با ولادیمیر پوتین ارتباط نزدیک دارند. این بدان معناست که آبراموویچ دیگر نمی تواند چلسی را بفروشد یا از مالکیت آنها درآمد کسب کند.

به گزارش کاماپرس، باشگاه چلسی در حال حاضر طی حکم دولتی از انجام کارهایی منع شده است و در صورت عدم رعایت آن یک جرم کیفری محسوب می شود.

پربازدیدترین مطالب امروز:

باشگاه چلسی از انجام چه کارهایی منع شده است؟

از این پس تنها دارندگان بلیت های فصلی و کسانی که قبلا بلیت خریده اند اجازه حضور در بازی های چلسی را دارند و فروش بلیط جدید ممنوع شده است. همچنین باشگاه دیگر مجاز به انتقال یا قرض دادن بازیکنان نیست، در حالی که حق پخش و جوایز مالی نیز مسدود شده است. همچنین فروشگاه رسمی باشگاه چلسی مجبور به تعطیلی شد. با این حال، باشگاه می‌تواند به بازی‌های بازی ادامه دهد و مجاز است «هزینه‌های سفر معقول» حداکثر تا سقف 20000 پوند داشته باشد. طرفداران در بازی ها همچنان می توانند غذا و نوشیدنی بخرند. این اقدامات دولت بریتانیا موجی از ترس و هرج و مرج را داخل باشگاه به راه انداخته است.

آریاک سفر

آبراموویچ در مرحله بعد چه خواهد کرد؟

این سوال یک میلیارد پوندی است! منابع دولتی تاکید کرده اند که روس ها از هیچ فروشی یک پنی هم به دست نمی آورند. اساساً، آبراموویچ دو انتخاب دارد: این که باشگاهی را که از سال 2003 مالکیتش را در اختیار دارد انتقال دهد و بی سر و صدا به عنوان یک قهرمان برای هواداران زیادی کنار رود، یا بماند و بجنگد که می تواند منجر به تحریم های بیشتر و نابودی باشگاه شود. حتي اگر آبراموويچ تصميم بگيرد برود، دولت بايد مجوز ديگري را صادر كند تا اين اتفاق بيفتد.

اسپانسرهای مالی باشگاه چه خواهند شد؟

از اسپانسرهای چلسی شرکت مخابراتی در بریتانیا است که قراردادش با باشگاه حدود 40 میلیون پوند در سال تخمین زده می شود ، تأیید کرده است که همکاری خود را با این باشگاه تعلیق می‌کند و با توجه به تحریم‌های اخیر دولت، از باشگاه فوتبال چلسی درخواست کرده‌ تا برندشان از روی پیراهن‌ها و اطراف ورزشگاه تا اطلاع ثانوی حذف شود.

خریداران احتمالی چلسی چه کسانی خواهند بود؟

نیک کندی : هوادار مادام العمر چلسی و انبوه ساز معروف املاک در انگلستان در حال بررسی گزینه هایی برای ارائه پیشنهاد خود است.

وودی جانسون: مالک نیویورک جتس و همچنین سفیر سابق ایالات متحده در بریتانیا نیز در حال کاربر بر روی پیشنهاد خرید است.

جاش هریس: از بنیانگذاران آپولو، حدود هفت میلیارد دلارثروتش تخمین زده می شود، همچنان در تصمیم گیری برای ارائه پیشنهاد خرید است.

کانر مک گرگور: قهرمان  MMA  و پردرآمدترین ورزشکار فوربس در سال 2021 در توئیتی که هم اکنون حذف شده است ضمن ابراز علاقمندی گفت پیشنهاد 1.5 میلیارد پوندی را آماده کرده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز