بیمه رازی در تلاش برای جلب رضایت شبکه فروش

لست سکند

«بیمه رازی» در سال جاری سامانه‌ای را برای شناسایی و ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه خود ایجاد کرده که در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، بیمه رازی در سال گذشته به نمایندگان خود سود مشارکت پرداخت کرد که این طرح برای اولین بار در این مجموعه اجرایی شد. به گفته سعادت فراقی، معاون توسعه بازار و فروش بیمه رازی، نحوه ارزیابی نمایندگان برای پرداخت سود مشارکت در سال جاری بهبود پیدا می‌کند. در واقع نواقص طرح پیشین تا حد امکان برطرف شده تا رضایت شبکه فروش این شرکت بیمه بیش از پیش جلب شود. به علاوه منابع مالی مربوط به چالش برگزار شده در مهرماه 1399 تامین شده و پس از تصویب در جلسه هیئت عامل به حساب نمایندگان واریز خواهد شد.

توسعه زیر ساخت‌های آموزشی و استفاده از ابزارهای دیجیتال مثل سامانه همراز در بیمه رازی شرایط مناسبی را برای فعالیت حرفه‌ای شبکه فروش ایجاد کرده است.

به اعتقاد فراقی شبکه فروش امکان واسط بودن را میان مشتری و شرکت بیمه رازی دارد. به گونه‌ای که نیازهای مشتری را به شرکت انتقال داده و حتی متناسب با آن بیمه نامه‌های جدید طراحی شود.

البته تعریف بیمه نامه جدید مستلزم انجام فرآیندهای قانونی بوده و معمولا پروسه‌ای زمان بر است. به این دلیل که باید طرح توجیهی، مبانی قیمت گذاری و در نهایت تایید بیمه مرکزی وجود داشته باشد. در برخی موارد این پروسه بیشتر از یکسال به طول می‌انجامد. ضمن اینکه با وجود همه این شرایط باز هم بیمه رازی طرح‌های جدیدی مانند بیمه مهر زندگی را طراحی و به کاربران خود عرضه کرده است.

راز آسمان پایتخت

امکانات و حمایت‌ها از شبکه فروش بیمه رازی

طبق گفته فراقی در شرایط کنونی هر روز تعداد مناقصات مشخص شده در خصوص انتخاب بیمه گر و حق بیمه‌های پیشنهادی شیب نزولی پیدا می‌کند. با این اوضاع مشارکت در این گونه رویدادها مقرون به صرفه شرکت‌های بیمه‌ای نبوده و باید شبکه فروش از ظرفیت مذاکره برای انعقاد قراردادهای خارج از سامانه مناقصات استفاده کند. به این خاطر که به صورت معمول در نتیجه این قراردادها، بیمه‌ نامه‌های تبعی نیز فروخته می‌شود.

این مجموعه به تازگی طرح مهر بیمه رازی را به منظور فراهم کردن شرایط رقابت جهت فروش اقساطی بیمه نامه‌ها اجرایی کرده است. بیمه رازی طرح ذکر شده را به منظور حمایت از شبکه فروش و فراهم کردن شرایط رقابت در بازار جهت فروش اقساطی بیمه نامه‌های ثالث، بدنه و همچنین تسهیل شرایط صدور این بیمه نامه‌ها، اخذ تسهیلات بانکی برای نمایندگان و بیمه گذاران طرح مهر بیمه رازی انجام داد. طرح مهر از شنبه، بیست و سوم خردادماه، آغاز شده و در طی دهه کرامت اجرایی می‌شود.

مرتبط با : بیمه رازی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز