بیمه تکمیلی تمام کارگران در دستور کار مجلس

بیمه تکمیلی برای تمام کارگران اجباری می شود. نمایندگان مجلس تلاش می کنند با تدوین طرحی شرایط بیمه تکمیلی تمام کارگران فراهم شود.
به گزارش کاماپرس، رشد تورم و افزایش قیمتها نسبت به حقوق بیشتر کارگران معیشت را برای این قشر زحمت کش سخت تر از همیشه کرده است. اما شاید طرح بیمه تکمیلی بتواند در این شرایط سخت و معیشتی کارگران به کم کردن هزینه های درمانی آنها کمک کند.

علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت صدور بیمه تکمیلی برای کارگران گفت:« با توجه به شرایط سخت و معیشتی کارگران، اغلب در تأمین معاش و گذران زندگی با مشکلاتی مواجه هستند. به همین دلیل باید به موضوع درمان کارگران توجه ویژه‌ای شود. معتقدم یکی از موضوعاتی که در زمینه هزینه‌های درمانی کارگران مغفول مانده و در بررسی لوایح بودجه سالانه، نادیده گرفته شده، ردیفی برای بیمه تکمیلی کارگران است.»

بیمه تکمیلی مثل تامین اجتماعی اجباری می شود

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی جمعی از نمایندگان مجلس به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، در نظر دارند، با تدوین طرحی، شرایطی فراهم شود تا بیمه تکمیلی برای کارگران نیز مانند بیمه پایه تأمین اجتماعی به صورت امری اجباری تلقی شود.

آریاک سفر

بابایی در ادامه به تسنیم گفت:« قرار شده در این زمینه جلساتی را با نمایندگانی از سازمان تأمین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه داشته باشیم البته فعلا پیشنهاداتی در این باره مطرح و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. بیمه تکمیلی برای کارگران موجب می‌شود تا بار سنگینی از هزینه‌های روزمره این قشر زحمتکش برداشته شود و آنها دغدغه کمتری برای هزینه‌های درمانی داشته باشند.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بیمه تکمیلی تمام کارگران در دستور کار مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز