بیت کوین را در قیمت 25 هزار دلاری بخرید!

امروز قیمت بیت کوین در مقایسه با روز قبل 10 دلار زیاد شد و به محدوده 42 هزار و 812 دلاری رسید. با وجود افت شدید قیمت بیت کوین طی چند هفته اخیر، برخی اشخاص معروف انتظار کاهش بیشتر قیمت این رمزارز را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا جفری گوندلاخ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دوبلین لاین، درباره خرید بیت کوین در سطح قیمتی کنونی آن ابراز نگرانی کرده است. گوندلاخ معتقد است که خرید این ارز دیجیتال در سطح 25 هزار دلاری معقول به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با وجود کاهش نرخ بیت کوین، هنوز استخراج این رمزارز ادامه دارد. روز گذشته یک ماینر کوچک این ارز دیجیتال اتفاق بزرگی را در بازار بیت کوین رقم زد. این ماینر تنها با 126 تراهش بر ثانیه توان پردازشی، توانست 6.25 بیت کوین برای استخراج یک بلاک کامل پاداش بگیرد. این کار یک اتفاق شگفت انگیز در دنیای رمزارزها است. مخصوصا که به نظر کارشناسان و فعالان این بازار، احتمالا این ماینر با یک دستگاه خانگی این کار را انجام داده و از مدل پیشرفته‌ای استفاده نکرده است.

نظرات مختلف درباره پدیده نادر بلاکچین بیت کوین

این اتفاق به قدری باعث شگفتی فعالان حوزه ارزهای دیجیتال شد که هاس مک‌کوک، کارشناس استخراج و عضو شورای استخراج بیت کوین، اعلام کرده که تا به حال چنین چیزی نشنیده و این رخداد در بلاک چین بیت کوین بسیار نادر است.

اما کان کولیواس معتقد است که این اتفاق دیگر برای این ماینر خوش شانس رخ نخواهد داد. از لحاظ آماری معمولا ماینرهای بزرگ می‌توانند معادلات ریاضی بلاک‌ها را حل کنند. اما هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که حتی کوچک‌ترین ماینرها نتوانند این کار را انجام دهند. کولیواس اعلام کرده که سال گذشته هم یک ماینر کوچک توانسته بود معادلات یک بلاک کامل را حل کند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز