بورس روز 2 بهمن 1401/ تداوم روند نزولی بازار سرمایه

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 4 هزار و 652 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 652 هزار و 923 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 2 هزار و 18 واحد کم شد و در محدوده 519 هزار و 938 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به مرز 13 هزار و 986 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «میدکو»، «حکشتی» و «تاپیکو» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس روز جاری داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 372 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش خارج شد. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «حکشتی» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خاور» و «فملی» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با وجود جهش قابل توجه قیمت دلار در دو روز گذشته، اما بورس روند نزولی را تجربه کرده و همچنان نیز وضعیتش به همین شکل باقی مانده است. به نظر کارشناسان دو مورد فاصله نرخ دلار نیمایی با ارز بازار آزاد و حواشی لایحه بودجه 1402 بار دیگر نگرانی سرمایه گذاران را نسبت به بهبود وضعیت بازار بورس در سال جاری افزایش داده است و تا زمانی که این ابهامات برطرف نشود، بازار نوسانی پیش خواهد رفت.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم زشگزا بدانید

شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با نماد زشگزا در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 670 میلیارد و 80 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، بنیاد مستضعفان، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین و سرمایه گذاری دریای آبی فیروزه بیشترین سهم زشگزا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز