بهترین تلویزیون‌هایی که با 15 میلیون تومان می‌توان خرید

آنچه سال‌هاست به «جعبه جادویی» معروف است، دیگر چندان شبیه جعبه نیست اما همچنان جادویی و سرگرم‌کننده است؛ تلویزیون هنوز هم به عنوان یکی از وسایل اصلی سرگرمی و اوقات فراغت شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، برای کسانی که اهل دیدن فیلم سریال هستند، وضوح تصویر تلویزیونشان مهم است، تکنولوژی 4k یا Ultra HD به روزترین، تکنولوژی در حال حاضر است که در مدت زمان کوتاهی، افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است. بر خلاف باور عمومی، این تلویزیون‌ها چندان هم گران‌تر از تلویزیون‌های قدیمی‌تر نیستند. در ادامه این مطلب کاماپرس به معرفی چهار مدل از بهترین تلویزیون‌های 4k 55 اینچی که با بودجه 15 میلیون تومان می‌توان خرید، می‌پردازد؛

تلویزیون ال ای دی هایسنس مدل N3000UW

قیمت: 13 میلیون تومان

کمپانی هایسنس، شرکتی چینی است که محصولاتی با کیفیت اما با قیمتی مناسب بازار ایران، عرضه می‌کند. این تلویزیون ساخته های سنس یک تلویزیون هوشمند است که امکان اتصال به شبکه وای فای و وبگردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از آن می‌توان به صورت آنلاین فیلم تماشا کرد یا بازی آنلاین انجام داد.

آریاک سفر

وزن این تلویزیون 16 کیلوگرم است و ابعاد مناسبی دارد، به طوری که قاب مشکی نازک دور نمایشگر آن از نسبت تصویر با بدنه، می‌کاهد. این تلویزیون همچنین دو بلندگوی 10 واتی با توان خروجی 20 وات دارد که به خوبی کفاف سالن‌های بزرگ را می‌دهد. در مدل هایسنس N3000 از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتال Dolby Digital و DTS استفاده شده است.

از دیگر مزیت‌های این تلویزیون این است که با داشتن یک تیونر DVB-T2 کاربران را از خرید گیرنده دیجیتال برای دریافت شبکه‌های تلویزیونی ایران بی‌نیاز می‌‌کند. همچنین دارای فناوری تایم شیفت نیز است که با استفاده از آن می‎توان برنامه‎های تلویزیونی را ضبط و بعدا تماشا کرد.

دو عدد درگاه USB و سه عدد درگاه HDMI ، رابط کامپوننت، رابط کامپوزیت و پورت شبکه LAN از دیگر امکانات این محصول هایسنس است. این هوشمند های‌سنس از تکنولوژی DLNA نیز بهره می‌برد که امکان اشتراک‌گذاری تصاویر تلویزیونی یا فیلم‌های در حال پخش از دستگاه‌های متصل به تلویزیون را برای کاربران فراهم می‌سازد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-55LU722S

قیمت: 13 میلیون 500 هزار تومان

جی پلاس، با ضمانت گلدیران اکنون دیگر جای خود را در بازار تلویزیون‌های ایرانی باز کرده است. این مدل از آن نیز، تلویزیونی میان‌رده است که مورد علاقه طیف وسیعی از کاربران واقع شده است. این تلویزیون 55 اینچی اولترا اچ دی، مناسب سالن‌های وسیع و خروجی صدای آن 20 وات است.

این مدل از تلویزیون‌های جی پلاس به درگاه‌های یو اس بی و اچ دی ام آی نیز مجهز شده است تا کاربران بتوانند به راحتی فایل‌های متنوع را به اشتراک بگذارند. همچنین این تلویزیون هوشمند جی‌پلاس مجهز به دستیار هوشمند جی‌پلاس به نام ESHARE شده است که این نرم افزار قدرتمند قابلیت‌های بسیار کاربردی از جمله برقراری ارتباط دوطرفه بین گوشی موبایل اندروید و حتی IOS با تلویزیون‌ را دارد، کاربران می‌توانند با کمک این نرم افزار تصاویر، فیلم و فایل‌های مورد نظر خود را از موبایل به تلویزیون و بلعکس انتقال دهند، همچنین می‌توانند از تلفن همراه خود به عنوان کنترل هوشمند و ایرموس برای تلویزیون استفاده کنند، یا از کیبورد موبایل خود برای وبگردی با تلویزیون لذت ببرید.

بلوتوث، قابلیت HEVC  و سیستم عامل اندروید از دیگر ویژگی‌های این تلویزیونِ شبهِ ال جی است.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-55K5700UL

قیمت: 14 میلیون و 100 هزارتومان

ال ای دی دوو سایز  مدل DSL-55K5700UL هوشمند، جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب است. این تلویزیون هم مانند دیگر مدل‌های معرفی شده در این گزارش، یک تلویزیون 55 اینچی بزرگ برای محیط‌های بزرگ و کسانی است که به دنبال تماشای فیلم در ابعاد وسیع اند. اما نکته متفاوت این است که این تلویزیون صدایی با توان خروجی 30 وات دارد، یعنی صدایی بلندتر از سایر رقبایش!

درباره درگاه‌های این دوو باید گفت که دو درگاه USB و سه درگاه HDMI دارد، از امکانات دیگر این تلویزیون خروجی AV، هدفون و ورودی کامپوزیت است.  همچنین این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمایش تخت طراحی شده است. صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه 178 درجه فراهم می کند.

تعبیه گیرنده‌ دیجیتال داخلی در این تلویزیون، کاربران را از تهیه‌ یک دستگاه گیرنده‌ جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل P8SA55

قیمت: 14 میلیون و 200 هزارتومان

آخرین مدل پیشنهادی، از برند تی سی ال است که این تلویزیون هم با کیفیت فور کی و همچنین سایز 55 اینچی برای سالن‌های بزرگ یا کسانی که می‌خواهند باکیفیت‌ترین تصاویر را تماشا کنند، مناسب است. علاوه بر کیفیت 4K این مدل قادر است تا کیفیت تصاویر را ارتقا دهد و به کاربرانش جهت تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر، یاری برساند. زاویه دید گسترده از دیگر ویژگی‌های این تی سی ال محبوب است.

این تلویزیون با درگاه‌های یواس‌بی و اچ‌دی‌ام‌آی، امکان اشتراک گذاری فایل‌ها و تصاویر متنوع را فراهم می‌کند. همچنین از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به اسپیکر و ساندبار را دارد. علاوه بر آن می‌توان موبایل را به بلوتوثش متصل کرد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی و تجهیز آن به قابلیت ماشین زمان یا همان تایم شیفت اشاره کرد. کارایی قابلیت ماشین زمان به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌‌ درحال‌پخش، می‌توان به لحظات قبلی بازگشت.

گفتنی است که تلویزیون پیش رو دارای دو بلندگوی 10 واتی است و به طورکلی توان صدای 20 واتی را ارائه می‌دهد، گیرنده دیجیتال نیز دارد.

مرتبط با : تی سی الجی پلاسدووهایسنس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز