بلیط رایگان نمایشگاه اکسپو 2020 امارات برای دانش‌آموزان

روز پنجشنبه گذشته اعلام شد که دانش‌آموزان مدارس امارات می‌توانند چهار سفر رایگان آموزشی از طرف دولت به نمایشگاه اکسپو 2020 دبی داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، سیستم رزرو «برنامه اکسپو برای مدارس» برای تمام مدارس دولتی و خصوصی در سراسر کشور امارات باز شده است. گفتنی است بلیط نمایشگاه اکسپوی دبی برای دانش آموزان و دانشجویان سایر کشورها به صورت نیمه بهاء عرضه می شود.

به گزارش تیم اکسپو 2020، زمینه برای تجربه سفری سرگرم‌کننده و آموزنده و سراسر انگیزه برای دانش‌آموزان در هر رده سنی فراهم شده است. هدف از این برنامه، ارتقای تفکر انتقادی، آموزش ارتباط مؤثر و رشد فکری دانش‌آموزان اماراتی است.

این تور بازدید چهار عنوان دارد که عبارتند از:

آریاک سفر
  • میراث امارات متحده عربی
  • دنیای فرصت‌ها
  • سیاره پایدار
  • جهان در حرکت

در هر سفر، فرصت‌های یادگیری منحصربه‌فردی به دانش‌آموزان، مطابق با طرح درس‌های مدارس امارات، ارائه می‌شود.

مطالب مهم اکسپو 2020:

علیا علی، مسئول «برنامه اکسپو برای مدارس» طی مصاحبه‌ای گفت: «تدریس مهارت‌های آینده به دانش‌آموزان، امری ضروری است و مشارکت دادن آن‌ها در گفت‌وگوهای مختلف، تفاوت‌ها را رقم می‌زند.»

«هر چهار سفر، تجربه‌ای معنادار، آموزشی و سرگرم‌کننده برای دانش‌آموزان به ارمغان خواهد آورد. هدف ما این است که آن‌ها را در محیطی جذاب و چندبُعدی قرار دهیم تا بتوانند محرک‌های اصلی پیشرفت در آینده را کشف کنند و به جدیدترین فناوری‌ها و ایده‌های غرفه‌های نمایشگاه امسال پی ببرند. ما تمام مدارس اماراتی را تشویق می‌کنیم تا از این فرصت جذاب و رایگان در اکسپو 2020 دبی نهایت بهره را ببرند.»

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز