بررسی عملکرد رایتل در سال 98

رایتل سومین اپراتور سراسری تلفن همراه کشور با تکیه بر مشتری مداری طی سابقه 12 ساله خود توانسته است مورد اقبال بیش از 10 میلیون مشترک تلفن همراه در ایران قرار بگیرد.

کاماپرس، در ادامه روند بررسی برندهای شاخص ملی، به مرور عملکرد رایتل در سال 98 پرداخته است؛

یازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ مازندران

این نمایشگاه با همکاری پارک علم و فناوری، سازمان برنامه و بودجه، استانداری مازندران و رایتل برگزار شد و شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران و شمال کشور در نمایشگاه یازدهم الکامپ حضور پیدا کردند.

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

آریاک سفر

سومین رویداد تهران هوشمند با حمایت رایتل به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه کشور ۱۸ و ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد نگاهی دقیق به گستره همایش نشان می‌دهد؛ رویداد «تهران هوشمند» با تاکید بر نقش داده‌ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند برگزار شد که برنامه‌های متعددی را دربر داشت.

دوازدهمین دوره جشنواره حرکت در دانشگاه تبریز

دوازدهمین دوره جشنواره دانشجویی حرکت با شرکت73 انجمن علمی از دانشگاه تبریز در 40 غرفه از دانشگاه های تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه بناب، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه پیام نور و … اردیبهشت ماه 98  در محل نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز با حضور پررنگ رایتل برگزار شد.

حمایت از پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران

در این رویداد دو روزه که در سالن مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی با حمایت رایتل برگزار شد علاوه بر حضور شرکت ها و استارتاپ های فعال حوزه اینترنت اشیا در نمایشگاه جانبی، تمامی ذینفعان و فعالان حوزه هوشمندسازی،استارتاپ ها، پژوهشگران، فعالان و علاقه مندان این حوزه در قالب نشست ها و رویدادهای تخصصی «راهکارهای هوشمندسازی مصرف انرژی مبتنی بر فناوری های نوین دیجیتالی» و «کاربردهای نوین اینترنت اشیا در کشاورزی هوشمند» مشارکت داشتند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران تله کام 2019

مهم‌ترین رویداد فناوری ارتباطات و مخابرات کشور با نام نمایشگاه بین‌المللی Iran Telecom 2019 مهرماه ۹۸ برگزار شد. بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی با هدف نمایش ظرفیت‌های کشور در صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی و ارائه آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات ایران و فعالیت شرکت‌های استارت‌آپی فناوری ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.رایتل نیز به عنوان اپراتور هوشمند با معرفی جدیدترین نوآوری های خود در این رویداد حضور پیدا کرد.

حضور در مناطق سیل زده کشور

در پی وقوع حادثه سیل طی ایام نوروز در کشور عزیزمان، رایتل ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و خانواده های داغدار در استان های گلستان، فارس و لرستان همچون گذشته به یاری هموطنان خود شتافت و با اهدای برخی اقلام مورد نیاز و سیم کارت رایگان در این مناطق در راستای مسئولیت اجتماعی خود قدم برداشت.

حمایت از رویداد ملی کارآفرینی ، فناوری ، مراقبت و سالمندی

رویداد ملی کارآفرینی در روزهای 23 و 24 خرداد ماه 98 با هدف شناسایی و حمایت از ایده های برتر در حوزه سلامت با حمایت رایتل در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار گردید، این رویداد با حمایت و پشتیبانی رایتل همراه بود.

حمایت از موسسه خیریه بچه های آسمان

بچه های آسمان نام یک مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان معلول جسمی و ذهنی است که اکثر بچه هایی که در این مرکز نگهداری می شوند، به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند اما هر یک با داشتن دنیایی متفاوت از هم، در سقفی مشترک به نام “بچه های آسمان” روز و شب را سپری می کنند.شرکت رایتل در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، همکاری با موسسه خیریه بچه های آسمان را آغاز نمود و در تلاش است شب های روشنی برای این عزیزان رقم بزند.

حمایت از مدد جویان سازمان بهزیسیتی کشور

رایتل در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان،با تمرکز بر یاری رساندن به اقشار کم برخوردار مبلغ دو میلیارد و سیصد میلیون ریال به حساب سازمان بهزیستی کشور واریز نمود.

 

 

مرتبط با : رایتل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز