برخورد قانونی با صنف های واکسن گریز

لست سکند

با توجه به آنکه ممکن است موج ششم کرونا در کشور آغاز شود، واحدهای صنفی و افراد شاغل موظف به دریافت واکسن تا پایان مهر هستند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایسنا رئیس اتاق اصناف البرز گفته است: با شیوع ویروس کرونا در کشور شرایط سختی مانند تعطیلی‌ها بر اصناف اعمال می‌شود و همین امر سبب آسیب زیاد به این افراد و مشاغل وارد شده است ولی با این حال برای سلامتی مردم با این تعطیلی‌ها کنار آمدند.

به گفته بهروز حصاری، افرادی که واحدهای صنفی دارند یا پرسنل شاغل هستند تا پایان مهر دو دز واکسن را باید دریافت کنند زیرا زمزمه‌هایی از آغاز پیک ششم شنیده می‌شود.

بنا بر این خبر، افراد در این مشاغل باید کارت واکسن خودر را در واحد صنفی خود داشته باشند تا در صورت مراجعه بازرس، کارت واکسن خود را ارائه دهند.

راز آسمان پایتخت

این مقام مسئول از برخورد قانون با افراد واکسن‌گریز اشاره کرد و گفت: اگر اصناف تا اول آبان دو دز واکسن را دریافت نکرده باشند، برخورد قانونی با ایشان صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف البرز در آخر به رعایت پروتکل‌ها حتی پس از دو دوز واکسن اشاره کرد و افزود: افراد همچنان باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و از زدن ماسک غافل نشوند.

مرتبط با : اتاق اصناف ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز