بالاخره نرخ سکه و طلا کاهشی شد/ قیمت روز 25 آبان

امروز بازار طلا و سکه کاهش قیمت را تجربه کرد. قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.05 درصد کم شد و به مرز 1 میلیون و 520 هزار تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با دیروز 0.74 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 16 میلیون و 327 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد نرخ اونس، امروز قیمت طلا و سکه تحت تاثیر وضعیت بازار ارز عقب نشینی کرد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.41 درصد رشد پیدا کرده و در محدوده هزار و 778 دلاری قرار دارد. از دیدگاه فعالان بازار طلای جهانی، امروز خبر کشته شدن دو نفر در شرق لهستان، نزدیکی مرز اوکراین، باعث شد تا مجددا تمایلات به سرمایه گذاری در این فلزگرانبها افزایش پیدا کند و نرخ آن بالا برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کاهش نرخ سکه و حباب آن

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و همان 8 میلیون و 950 هزار تومان باقی ماند. قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر بود و 5 میلیون و 950 هزار تومان خرید و فروش شد. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز 0.29 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 3 میلیون و 350 هزار تومان رسید.

به نظر برخی از فعالان بازار سکه، رشد قیمتی این فلزگرانبها ریشه در افزایش خوش بینی سکه بازان نسبت به قیمت دلار داشت. به همین دلیل امروز و بعد از کاهش قیمتی دلار، نرخ سکه اصلاح شد و بار دیگر عقب نشست. در حال حاضر با توجه به افزایش نرخ اونس و کاهش قیمت سکه، حباب این فلزگرانبها کوچک‌تر شد و به مرز 8 درصدی رسیده است. به نظر برخی، کاهش حباب سکه باعث بهبود وضعیت بازار این فلزگرانبها خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز