بازنشستگان تامین اجتماعی هدیه آخر سال می‌گیرند؟

گویا قرار است مبلغی به عنوان علی الحساب متناسب سازی حقوق به عنوان هدیه شب عید به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

به گزارش کاماپرس، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق بهمن ماه پرداخت شد. عیدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی که به اعتقاد بیشتر بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کمکی به پرداخت هزینه های آنها در روزهای پایانی سال نکرد. اما حالا شنیده می شود به زودی مبلغی به عنوان هدیه شب عید ۱۴۰۰ به حساب بازنشستگان کارگری واریز می‌شود.

مبلغ هدیه شب عید بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

با اینکه مبلغ پرداختی در پایان سال هنوز نهایی نشده و صد درصد مشخص نیست، اما برخی رسانه‌ها اعلام کرده اند این رقم حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. البته بعضی از رسانه ها از مبالغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی و حتی ۲ میلیون تومانی هم خبر داده اند.

مبلغی که می تواند تا حدودی کمبود عیدی دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی را جبران کند. شاید مبلغ عیدی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان قطعی نباشد،‌اما گویا خبر پرداخت این هدیه واقعیت دارد. چون مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در روزهای گذشته مصطفی احتمال پرداخت علی‌الحساب مبالغی از بابت متناسب سازی مرحله دوم در اسفند ماه را رد نکرده و اعلام کرده که فرمول‌های آن در حال تهیه است.

آریاک سفر

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

با این حال تاکنون هیچ یک از مقام‌های سازمان تامین اجتماعی، مبلغی را از این بابت اعلام نکرده‌اند. این هدیه قرار است روزهای آینده به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۹ انجام شد، اما خیلی از آنها اعتقاد دارند در این همسان سازی عدالت رعایت نشده است و حقوق آنها خیلی کمتر از بازنشستگان لشکری و کشوری است.

با این اوصاف مسئولان سازمان تامین اجتماعی قول داده اند همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده هم ادامه دارد و دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی به حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری نزدیک می شود.

اخبار پر بازدید

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز