ایلان ماسک دوباره قیمت بیت کوین را بالا می‌کشد؟

بیت کوین با نوسانات اندکی همچنان در محدوده قیمتی 61 هزار دلاری قرار گرفته است. قیمت این ارز دیجیتال در مقایسه با دیروز 642 دلار افزایش پیدا کرد و در کل 61 هزار و 964 دلار شد. احتمالا اقدام اخیر ایلان ماسک رشد عجیب قیمتی بیت کوین را در روزهای آینده رقم بزند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، بار دیگر توئیتی را منتشر کرد که ممکن است جریان جدیدی را در رشد قیمت بیت کوین راه بیندازد. ماسک در حساب توئیتر خود از دنبال کنندگانش پرسیده که آیا باید در نتیجه الزامات جدید مالیاتی آمریکا، 10 درصد از سهام شرکت خود را بفروشد؟ لازم به ذکر است که 10 درصد سهام تسلا ارزش 25 میلیارد دلاری دارد. تقریبا 65 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی با فروش سهام موافق بودند. ضمن اینکه برخی از آنان خواهان پرداخت بیت کوینی محصولات شرکت تسلا شده‌اند. بعضی افراد این فروش سنگین را یک سیگنال بسیار مثبت برای بازار رمزارزها می‌دانند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در مجموع گویا پاسخ دهندگان این نظرسنجی از ماسک می‌خواهند که سرمایه گذاری بیشتری روی بیت کوین یا دیگر پروژه‌های ارزهای دیجیتال انجام دهد. کوین پافرات، تحلیلگر بازارهای مالی، با گمانه زنی در مورد خرید بالقوه بیت کوین بیان کرده که برادر ایلان ماسک بیشتر از 100 میلیون دلار از سهام تسلا را در روز جمعه به فروش رسانده و احتمالا با آن بیت کوین می‌خرد.

امکان تکرار رشد بسیار سریع قیمت بیت کوین

تحلیلگران با استدلال‌های گوناگونی معتقدند که ثروتمندترین فرد جهان با فروش سهام شرکت خود مستقیما در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد. اگر این اتفاق رخ دهد شاید بار دیگر جریان فوریه امسال به وجود بیاید. در فوریه 2021 ماسک اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار برای بیت کوین تخصیص داده است. به همین دلیل قیمت این رمزارز در مدت کوتاهی از 30 هزار دلار به سقف تاریخی قبلی 65 هزار دلاری صعود کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز