ایده عجیب وزیر آموزش و پرورش؛ هنرستان طب ایرانی

چندی پیش وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرده بود طب ایرانی با فرهنگ اصیل ارتباط ایجاد می‌کند و آموزش‌وپرورش امکان تاسیس هنرستان‌های طب ایرانی را دارد. به تازگی معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ضمن انتقاد به تاسیس هنرستان‌های طب ایرانی افزود: این امر سبب می‌شود تا نیروهایی تربیت شوند که پشتوانه‌ی علمی ندارند و به صورت غیرمجاز به این حوزه وارد شوند و مشکلات حوزه پزشکی را افزایش دهند.

به گزارش کاماپرس، دکتر علی سالاریان درباره تاسیس هنرستان‌های طب ایرانی اشاره کرد: متولی سلامت در جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و اظهارنظر درباره رشته‌های آموزشی و تربیت نیروی انسانی برای خدمات سلامت نیز بر عهده این وزارت و سازمان نظام پزشکی است. اظهارنظرهای اینچنینی سبب می‌شود تا نیروها بدون پشتوانه علمی و از راه میان‌بر وارد خدمات سلامت شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی افزود: اظهارنظراتی همچون تاسیس هنرستان‌های طب ایرانی، غیرکارشناسی و آسیب‌زا خواهد بود. در حال حاضر یکی از مشکلات حوزه پرشکی حضور مداخله‌گران غیرمجاز و فاقد صلاحیت در این حوزه است و سازمان نظام پزشکی همچنین وزارت بهداشت به سبب عدم امکانات و نبود منابع انسانی توان مقابله با افرادی که به سلامت مردم آسیب‌ می‌زنند را ندارند.

سالاریان اشاره کرد: مراکزی بدون مجوز و غیرقانونی به ارائه خدمات پزشکی می‌پردازند و همین امر سبب شده تا افراد مداخله‌گر غیرمجاز فاقد صلاحیت علمی در حوزه پزشکی ورود کنند.

آریاک سفر

مطالب داغ امروز:

براساس گزارش منشتر شده در ایسنا، معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی همچنین گفت: وزارت آموزش‌وپرورش در حال حاضر با مشکلاتی همچون باز بودن مدارس روبرو است و باید به حل مشکلات خود بپردازد و وارد مسائلی که به وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی می‌شود ورود نکند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان نظام پزشکی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز