امید به بازار ارزهای دیجیتال برگشت

امروز تا ساعت 14 قیمت هر واحد بیت کوین با رشد 631 دلاری نسبت به روز گذشته، برابر 35 هزار و 148 دلار شد. نرخ اتریوم هم، نسبت به روز گذشته، 1/7 درصد قبل رشد کرد و با این حساب به سطح قیمتی 2 هزار و 172 دلاری رسید.

قیمت دوج کوین هم، در مقایسه با روز قبل، تنها رشد 0/0058 درصدی داشته و معادل ریالی آن در بازارهای داخلی 65 هزار و 300 ریال اعلام شد.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار معتقدند پذیرش‌های جدید رمزارزها در فعالیت‌های مختلف نویدبخش روزهای خوبی بری آن‌ها خواهد بود. قرار است برای نخستین بار امکان پذیرش این ارز‌ها در ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی در سطح کشور‌های اروپایی فراهم شود.

آریاک سفر

بر این اساس امکان پرداخت رمزارز‌ها از ماه نوامبر فعال شده و به تدریج و طی سه سال آینده تعداد این ایستگاه‌های پذیرنده به بالای ۵۰ هزار عدد می‌رسد. البته هنوز مشخص نشده که کدام یک از ارزهای دیجیتال فوق مورد قبول این دستگاه‌ها خواهند بود.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی هزار و ۴۰۰ میلیارد دلار بوده که این رقم نسبت به روز قبل ۷.۳۸ درصد بیشتر شد. در حال حاضر ۵۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز