امارات قهرمان اروپا شد

لیگ قهرمانان اروپا دو روز گذشته با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید. این سری بازی‌ها نه تنها برای فوتبال دوستان بلکه برای مجموعه هواپیمایی امارات هم بسیار مهم بودY زیرا اسپانسری این دوره از لیگ قهرمانان اروپا را هواپیمایی امارات برعهده داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواپیمایی امارات از چند سال گذشته اسپانسر تیم رئال مادرید بود؛ این شرکت از سال 2013 تاکنون یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود. چهار سال قبل این شرکت، هواپیمای ویژه را برای بازیکنان و دست اندرکاران باشگاه رئال آماده کرد که بر روی بدنه آن تصاویر بازیکنان تیم نقش بسته بود.

قاعدتا بازی چند شب گذشته تیم رئال و لیورپول برای اسپانسر اصلی این تیم اهمیت زیادی داشت. هواپیمایی امارات با برنامه ریزی مناسب اسپانسری این دوره لیگ قهرمانان را برعهده گرفت. نام این هواپیمایی روی پیراهن بازیکنان رئال در دور نهایی بازی‌های فوتبال نقش بسته بود. حالا پیروزی رئال در این لیگ باعث شهرت بیش از پیش این مجموعه در سطح جهانی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی اقدامات ایرلاین معروف عربی

هواپیمایی امارات از سال 1985 بنیانگذاری شد و اکنون هم مقر آن در شهر دبی قرار دارد. این شرکت هواپیمایی روزانه پروازهای منظمی به مقصدهای خاورمیانه، اروپا، آفریقا، هند و دیگر نقاط جهان را دارد و فرودگاه بین المللی دبی قطب اصلی پروازهای این مجموعه است. بر اساس آمارهای منتشر شده، تعداد پروازهای هفتگی این مجموعه به نقاط مختلف جهان، به بیش از 3 هزار و 600 پرواز می‌رسد. ضمنا کد ایرلاین امارات یاتا است.

شرکت هواپیمایی امارات به عنوان یکی از ایرلاین‌های خوشنام این کشور و بزرگ‌ترین خطوط هواپیمایی خاورمیانه شناخته می‌شود. این مجموعه علاوه بر جابجایی مسافر، در زمینه پروازهای باری هم خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. کیفیت خدمات ارائه شده از این شرکت هواپیمایی مناسب بوده و مشتریان زیادی در زمان‌های مختلف با تهیه بلیط از این مجموعه مسافرت‌های خارجی دارند. زیرا این شرکت یکی از امن‌ترین ایرلاین‌های جهان محسوب می‌شود و رتبه چهارمین ایرلاین بزرگ جهان را از نظر تعداد مسافران بین المللی در اختیار دارد.

اسپانسری باشگاه رئال مادرید و اقداماتی از این قبیل باعث شده تا خدمات و کلیت این شرکت بیشتر مورد توجه مسافران به خصوص فوتبال دوستان باشد. اکنون قهرمانی رئال در لیگ اروپا فصل تازه‌ای از فعالیت و توجهات را برای این شرکت هواپیمایی عربی رقم خواهد زد.

انتهای پیام

مرتبط با : هواپیمایی امارات
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز