افزایش ارزش سهام عدالت

لست سکند

ارزش سهام عدالت دوباره و بعد از یک دوره نزول قیمت با صعودی شدن بورس مجدد ارزشش بالا رفت.

به گزارش کاماپرس، سهام عدالت در ماه های گذشته تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه و نزولی شدن آن ارزش خود را از دست داد.

اما با صعودی شدن حرکت شاخص کل بورس ارزش سهام عدالت هم ارزشش افزایش یافت؛ این در حالی است که سهام عدالت این روزها روزگار خوبی را سپری نمی کند و تکلیف سهام داران آن مشخص نیست.

آزادسازی سهام عدالت در زمانی نامناسب و بر اساس تحلیل های اشتباه صورت گرفت، قرار بود فرآیند آزاد سازی از شهریور ماه سال جاری صورت بگیرد اما زودتر و از اردیبهشت ماه اجرا شد و با کاهش شاخص کل همراه شد.

ایسنا نوشت، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، در تاریخ ۱۳ مردادماه، کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در تاریخ ۳۱ شهریورماه، کمی بیشتر از ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. درواقع ارزش واقعی سهام عدالت چه با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی، چه با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی و چه با ارزش اولیه یک میلیون تومانی، بعد از مردادماه کاهشی بود.

راز آسمان پایتخت

قیمت سهام عدالت

این درحالی است که طی حدود ۱۰ روز گذشته که شاخص بورس صعودی بود، ارزش واقعی سهام عدالت نیز افزایش یافت؛ به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۰۰ هزار تومانی در چهارشنبه هفته گذشته بیش از ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که نسبت به دو هفته قبل بیش از یک میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون، ۵۳۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان در روز شنبه، به ترتیب ۲۲ میلیون و ۱۹۰، ۱۱ میلیون و ۷۸۰ و ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز