اعلام نرخ اوراق برای مجردها و متاهلان تهرانی

اشخاصی که خواهان دریافت تسهیلات خانه هستند باید 800 برگه اوراق مسکن را تهیه کنند. نرخ اوراق بسته به نوع شهر محل سکونت و وضعیت تاهل متفاوت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌ها و تسهیلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هزینه وام مسکن صعودی بود، اما در 10 روز گذشته این روند ثابت شده و تغییر چندانی پیدا نکرده است. بررسی آخرین وضعیت اوراق مسکن نشان دهنده این است که قیمت این اوراق در اردیبهشت سال گذشته 129 هزار و 500 تومان بود. اما قیمت این ورقه‌ها در خردادماه سال جاری به 131 هزار و 500 تومان رسید. در حال حاضر افراد مجرد ساکن تهران امکان دریافت وام 280 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات شامل 200 میلیون تسهیلات خرید مسکن و 80 میلیون تومان وام جعاله است. هزینه خرید اوراق تسه، 51 میلیون و 680 هزار تومان خواهد بود. قیمت وام جعاله هم به 20 میلیون و 672 هزار تومان رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ اوراق متاهلان چقدر شد؟

اکنون تسهیلات خرید مسکن برای متاهلان تهرانی به 480 میلیون رسیده که شامل 200 میلیون تومان تسهیلات خرید خانه برای هر نفر و 80 میلیون وام جعاله برای هر دو شخص است. هزینه اوراق تسهیلات مسکن برای زوج‌ها 103 میلیون و 360 هزار تومان می‌شود. این هزینه با مبلغ اوراق وام جعاله که 20 میلیون و 672 هزار تومان است، جمعا به 124 میلیون و 32 هزار تومان می‌رسد.

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای پرجمعیت کشور با تهران تفاوت دارد و بسته به تعداد ساکنان شهرها، وضعیت هر منطقه و … تعیین می‌شود. معمولا قیمت هر ورقه تسه در این شهرها و استان‌های دیگر کمتر از بقیه مناطق خواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز