ارزان ترین گوشی های هوآوی و سامسونگ با بودجه 5/5 میلیونی

متقاضیان خرید گوشی موبایل با بودجه حدود 5/5 میلیون تومان بیشترین تعداد خریداران گوشی را تشکیل می دهند و برای خرید ارزان ترین گوشی های سامسونگ و هوآوی با این بودجه انتخاب های آنها چندان متنوع نیست.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل این روزها به عرصه طناب کشی فروشندگان و خریداران تبدیل شده است. از یک سو خریداران در انتظار کاهش قیمت هستند و از خرید خودداری می کنند و از سوی دیگر فروشندگان نگران کاهش نرخ دلار و ضرر و زیان ناشی از خریدهای با دلار بالا هستند.

با این شرایط شاید بازار موبایل را بتوان از بلاتکلیف ترین بازارهای امسال در ایام پایانی بهمن ماه دانست که این بلاتکلیفی احتمالا تا اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت.

اقتصاد آنلاین جدولی از گوشی های مختلفی که می توان این روزها با بودجه حدود 6 میلیون تومان خرید منتشر کرده است که در ادامه آن اطلاعات مندرج در ان را مرور می کنیم.

در این جدول دو گوشی سامسونگ به چشم می خورد که هر دو زیر 5/5 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند. اولی گوشی سامسونگ Galaxy A21S SM-A217F/DS است که با حافظه داخلی 64 گیگا بایتی و دوربین 48 مگاپییکسلی به قیمت 5 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد. دومین گوشی سامسونگ در این محدوده قیمت از مدل Galaxy A20s SM-A207F/DS است که با دوربین 13 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 32 گیگ به قیمت 5 میلیون و 300 هزار تومان قابل خریداری است.

آریاک سفر

طرفداران گوشی های هوآوی نیز با بودجه 5/5میلیونی 4 انتخاب بر اساس این جدول دارند. ارزان ترین گوشی هوآوی در این محدوده قیمت هوآوی مدل Y8s JKM-LX1 است که 5 میلیون تومان باید برای خرید آن پرداخت کنید. این گوشی از دوربین 48 مگاپیکسی و حافظه داخلی با ظرفیت 64 گیگا بایت برخوردار است.

هوآوی دو مدل گوشی با قیمت 5 میلیون و 100 هزار تومان نیز در بازار دارد که یکی مدل Y6p MED – LX9 است که حافظه داخلی 64 گیگا بایتی و دوربین 13 مگاپیکسلی دارد و دیگری مدل Y8P AQM –LX1 HSJ  و از حافظه داخلی 128 گیگا بایتی و دوربین 48 مگاپیکسلی برخوردار است.

ضمنا هوآوی یک گوشی به قیمت 5 میلیون و 400 هزار تومان نیز در این محدوده قیمت به بازار معرفی کرده است که این گوشی هم ازمدل Y7 Prime 2019 DUB-LX1 است و دوربین 13 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگا بایتی دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگهوآوی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز