ارزان ترین گوشی های شیائومی که با 6 میلیون می‌توان خرید

گوشی های شیائومی امروز دوشنبه 19 مهرماه 1400 اندکی ارزان تر از روز قبل به فروش می رسند که علت آن کاهش اندک قیمت دلار است. زمزمه کاهش قیمت هر چه بیشتر ارز نیز در بازار موبایل شنیده می شود که به معنای احتمال ارزان تر شدن گوشی در روزهای آینده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار موبایل و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در بازار موبایل نسیم ملایمی از کاهش قیمت وزیدن گرفته است که اگر بازار ارز با آن همراهی کند می تواند به سقوط و ریزش قیمت ها منتهی شود. دلار کماکان در پله های ابتدایی کانال 27 هزار تومان ایستادگی می کند اما بازگشت دلار به کانال 26 هزار تومانی می تواند به معنای ریزش 200 تا 500 هزار تومانی قیمت گوشی های پرفروش میان رده بازار باشد.

ارزان ترین گوشی فایو جی بازار

امروز در بازار گوشی شیائومی Redmi Note 9 5G را می‌توان به قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان تا 5 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کرد که تفاوت قیمت به دلیل تفاوت گارانتی شرکت تامین کننده است. این گوشی ارزان ترین گوشی فایو جی بازار است.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ماجرای Mi و Lite در نام گوشی های شیائومی چیست؟

گوشی پرفروش دیگر شیائومی که زیر 7 میلیون تومان قیمت دارد pro 8  Redmi Note است که می توان این گوشی را نیز به قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان تا 6 میلیون و 500 هزار تومان بسته به مدت زمان گارانتی و اعتبار شرکت تامین کننده خریداری کرد.

ارزان ترین گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G را نیز می توان به قیمت 6 میلیون و 800 هزار تومان خرید و البته مدل های گران تر این گوشی با رم بالاتر تا 8 میلیون و 500 هزار تومان هم قیمت می خورد.

بد نیست بدانید گوشی های سری Mi جزو گوشی های باکیفیت شیائومی شناخته می‌شوند و پرچمداران شیائومی از این سری گوشی ها هستند. در واقع علت اقبال مشتریان به این سری از گوشی های شیائومی سخت افزارهای قدرتمند و دوربین های پیشرفته آنها است. در عین حال عبارت Mi نشان از یک گوشی میان رده می دهد که با توجه به Lite بودن این گوشی در واقع شیائومی تلاش کرده است اقتصادی و ارزان بودن را در کنار کیفیت به این گوشی بیاورد.

یک گوشی اقتصادی با برخی ویژگی های کیفی پرچمداران

گوشی دیگری از برند شیائومی که می توان به قیمت زیر 6 میلیون تومان خرید Redmi Note 10  است. این گوشی در حال حاضر به قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان قابل خریداری است.

فراموش نکنید که عبارت Redmi Note در مدل حکایت از آن دارد که در ساخت این گوشی تمرکز روی قیمت پایین بوده با این حال برخی ویژگی های مشترک با گوشی های پرچمدار شیائومی مثل باتری قوی و صفحه نمایش باکیفیت و بزرگ نیز در این سری گوشی ها مدنظر بوده است.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های شیائومی که با 6 میلیون می‌توان خرید

  1. مجید گفته:

    سلام ممنون از اطلاعات شما .ب نظر شما شش میلیون تومان خیلی ارزان هست برایه یک گوشی طرف نداره یک میلیونو پانصد یا مخارج زندگیش اجازه نمیده از این گوشیهایه ارزان بخره ک بقول شما پول یک اسباب بازی یک پسر بچه هست ک باهاش گیم بازی میکنه

    • افشین گفته:

      شما که دنباله رو جرف مردم هستید هرگز گوشی نخرید همون یه نوکیا ساده بخرید کفایت میکنه.
      حالا جوابت این میشه
      اگه بعد از یک هفته بسوزه پس چرا در تعمیر گاها ازشون سوخته نیست اخه ادم هر چیزی رو که میشنوه نباید باور بکنه و از اون بدتر نشر بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز