ارزان ترین هاچ بک اتومات به زودی به بازار می آید

کوئیک آر دنده اتوماتیک به زودی تولید و برای عرضه وارد بازار می شود.

به گزارش کاماپرس، کوئیک آر یکی از خودروهای پرطرفدار پارس خودرو در سال جاری بود. به همین دلیل و بعد از استقبال خریداران از خودرو کوییک آر و البته علاقه ایرانی ها به خودروهای اتوماتیک، حالا مسئولان پارس خودرو می خواهند مدل اتومات این خودرو را تولید و به بازار عرضه کنند.

طبق آخرین خبرها کوئیک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل جذابیت های ظاهری و امکانات جدید طرفداران زیادی پیدا کرده به زودی با گیربکس اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می شود.

کوییک آر اتومات با گیربکس ۴ سرعته

قرار است در این خودرو از گیربکس 4 سرعته ساخت کمپانی Punch استفاده شود. این کمپانی یکی از باکیفیت ترین و بزرگ ترین سازندگان قوای محرکه در جهان است. تست های میدانی و کیفی این خودرو در ماه های گذشته توسط متخصصین این شرکت انجام شده است و نسخه نهایی آن قرار است به زودی روی خط تولید برود. کوئیک آر اتومات نیز مثل کوئیک معمولی موتور 1.5 لیتری دارد و از کم مصرف ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو است.

آریاک سفر

دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای ABS+EBD+BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ‌های آلومینیومی، آینه های برقی و فرمان D Type مجهز به دکمه های کنترل سیستم صوتی بخشی از تجهیزات و امکانات کوییک آر اتومات هستند.

با اینکه قیمت کوئیک آر اتوماتیک هنوز اعلام نشده است، اما این خودرو هنوز نیامده لقب ارزان ترین خودروی مجهز به گیربکس اتوماتیک بازار خودرو ایران را به خود اختصاص داده است. قیمت کوئیک آر در پائیز ۹۹ حدود ۱۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد. فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند این خودرو هم زیر ۱۵۰ میلیون تومان قیمت می خورد.

برای دسترسی سریع تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : پارس خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز