ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی در بازار چند؟

یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی مدل Redmi 9 A است که با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

به گزارش کاماپرس، رصد بازار نشان می دهد قیمت گوشی های پرفروش مثل شیائومی و سامسونگ بین ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش داشته است. البته فعالان بازار موبایل معتقدند اگر نرخ دلار همچنان در مسیر کاهشی حرکت کند، قیمت گوشی های موبایل هم در روند نزولی قرار می گیرد.

گوشی های شیائومی جزو گوشی های پرفروش بازار هستند که در چند روز گذشته کاهش قیمت محسوسی را تجربه کردند. با این اوصاف ارزان ترین موبایل های شیائومی زیر ۶ میلیونی در بازار را با چه قیمت هایی می توان خریداری کرد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

آریاک سفر

ارزان ترین گوشی های شیائومی

یکی از ارزان ترین گوشی های شیائومی مدلRedmi 9 a است که با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود. گوشی موبایل redmi 8 a هم با قیمت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت گوشی موبایل redmi 9m2004 هم حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل redmi note 9 هم حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی موبایل redmi 9 note 9 s هم با قیمت ۶ میلیون تومان فروخته می شود. البته قیمت این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگا بایت حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گوشی موبایل redmi note 8t هم حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل redmi 8 pro هم با قیمت ۷ میلیون تومان در بازار موبایل معامله می شود.

قیمت گوشی موبایل redmi note 9 pro هم حدود ۷ میلیون تومان است. یکی از گران ترین گوشی های شیائومی گوشی موبایل mi 10 lite 5g است که با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار موبایل فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز