ارزان ترین تلویزیون های زیر 6 میلیون در بازار

لست سکند

قیمت تلویزیون در بازار ایران با اعمال تحریم ها و کوچ شرکت های تولیدکننده کره‌جنوبی افزایش یافت، اما با کمی جست وجو در بازار می توان به تلویزیون های با قیمت زیر 6 میلیون تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، بازار لوازم خانگی این روزها حساب و کتاب ندارد، قیمت ها ساعتی بالا و پائین می رود و خریدارن سردرگم هستند، برخی هم منتظرند تا قیمت ها ثابت شود و بعد خرید کنند.

قیمت کالاهای دیجیتال به ویژه تلویزیون با نرخ ارزرابطه مستقیم دارد و همزمان با تغییر قیمت دلار قیمتش بالا و پایین می شود، در حال حاضربا توجه به جو روانی ناشی از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا و کاهش نرخ ارز، قیمت تلویزیون هم با مقداری کاهش مواجه شده است.

برخی از خریداران به دنبال خرید تلویزیون مناسب با قیمت بین 3 تا 6 میلیون تومان در بازار هستند، در ادامه به بررسی قیمت و مشخصات برخی از تلویزیون های زیر 6 میلیون در بازار می پردازیم.

قیمت تلویزیون در بازار

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی 24 اینچ برند مسترتک در بازار 3 میلیون و 200 هزارتومان قیمت گذاری شده است، همچنین قیمت تلویزیون ال ای دی 32 اینچ برند هاردستون در بازار 3 میلیون و 400 هزارتومان است.

اما در میان برندهای معتبرتر می توان به تلویزیون ال ای دی 32 اینچ برند دوو با قیمت 4 میلیون و 200 هزارتومان اشاره کرد.

در میان تلویزیون های زیر 6 میلیون در بازار می توان همچنین به ال ای دی 32 اینچ برند آر تی سی با قیمت 4 میلیون و 500 هزارتومان اشاره کرد.

در زیر لیست کاملی از تلویزیون های زیر 6 میلیون تهیه شده است که در آن تلویزیون ال ای دی 32  اینچ برند سامسونگ با قیمت 6 میلیون تومان هم به چشم می خورد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز