ارزان ترین تلویزیون های ال ای دی در بازار چند؟

با اینکه قیمت بعضی از تلویزیونهای وارداتی با قیمت یک خودرو برابر است،‌ اما هنوز می توان یکی از ارزان ترین تلویزیونهای ال ای دی بازار را با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید.

به گزارش کاماپرس،این روزها تعداد بسیار زیادی از انواع تلویزیون‌های هوشمند، ال ای دی، اولد، 4K یا HDR در بازار وجود دارد، از صفحه های نمایش بزرگ گرفته تا تلویزیون‌هایی بسیار پیشرفته که قیمتی معادل یک خودرو دارند. تلویزیون هایی که براساس اندازه تصویر، هوشمند بودن یا غیر هوشمند بودن و تجیهزات جانبی که دارد، با قیمتهای مختلفی به فروش می رسند.

اما ارزان ترین تلویزیونهای بازار، تلویزیونهای سایز کوچک تر هستند. ال ای دی های ساده که هوشمند نیستند و با قیمت پایین تر مناسب کسانی هستند که دنبال ال ای دی های ارزان بازار می گردند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین ال ای دی های بازار

آریاک سفر

یکی از ارزان ترین تلویزیونهای ال ای دی ، تلویزیون مستر تک ۲۴ اینچ مدل MT2402HD است که با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. قیمت ال ای دی MT2402FHDS مسترتک ، در سایز ۲۴ اینچ هم حدود ۳ میلیون تومان است.

تلویزیون ال ای دی ۲۴ اینچ مارشال هم حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ آوکس مدل AT3219HB هم با قیمت حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

تلویزیون ۳۲ اینچ بست مدل BN2040J32 هم حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت تلویزیون ۳۲ اینچ مارشال مدل ME-3241 هم حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ هیوندای مدل ۳۲۲۰ هم با قیمت ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود. به گزارش اقتصاد آنلاین، تلویزیون ۴۳ اینچ دنای مدل K-43D1 هم با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز