احتمال انفجار قیمتی بیت کوین چند برابر شد!

قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال معروف، نسبت به روز گذشته 556 دلار دیگر هم کاهش پیدا کرد و به محدوده 56 هزار و 960 دلار رسید. با وجود افت‌های ادامه دار نرخ بیت کوین از اوایل هفته جاری تاکنون، برخی نمودارها و شواهد حکایت از رشد شدید قیمت این ارز دیجیتال طی روزهای آینده دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعات کریپتو کوانت، طی 11 روز گذشته مقدار خروجی خرج نشده تراکنش بیت کوین تراکم پیدا کرده و هنوز هم ادامه دارد. نمودار زیر به خوبی این موضوع را بیان می‌کند که اکنون این مقدار خروجی بسیار فشرده شده و به اوج خود رسیده است. UTXO همان خروجی خرج نشده تراکنش بیت کوین است و محدوده سبز رنگ فشردگی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به نظر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال این تراکم قدرت عجیبی خواهد داشت و احتمالا به رشد ناگهانی قیمت بیت کوین منتهی خواهد شد.

چه کسانی مالکان عمده بیت کوین بازار هستند؟

اکنون بیشتر سرمایه گذاران عمده بازار ارز دیجیتال، کیف پول بیت کوینی خود را حفظ کرده و به هیچ وجه حاضر به فروش این ارز دیجیتال نیستند. قاعدتا در صورت هر گونه افزایش قیمتی بیت کوین، سود عمده بازار به جیب این اشخاص خواهد رفت.

طبق آخرین اخبار و اطلاعات، بیشترین تعداد بیت کوین در دست برادران دوقلویی به نام کامرون و تایلر است. این دو نفر در سال 2012 تعداد 120 هزار بیت کوین خریداری کردند که در حال حاضر ارزشی بالغ بر 7.2 میلیارد دلار دارد. بعد از این دو برادر، یک فرد گمنام بیشترین تعداد بیت کوین را دارد که ارزش دارایی او هم به 4.8 میلیارد دلار می‌رسد. البته افراد دیگری هم هستند که بیت کوین‌های زیادی را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند اما تاکنون هویت آن‌ها فاش نشده است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز