اجاره سمند و صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها / قیمت روز 16 آبان

اجاره سمند برای افرادی که به دنبال خودرویی با فضای زیاد هستند، بهترین انتخاب است. این خودروی ملی، علاوه بر قیمت اجاره بسیار عالی، برای سفرهای طولانی مدت گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سمند نام اولین خودروی ایرانی است که طرفداران خاصی دارد. این خودرو جزو خودروهای پرفروش داخلی محسوب می‌شود که به دلیل امتیازات مناسب در تست‌های فنی، در ارگان‌های حمل و نقل و نیروی انتظامی استفاده می‌شود. آیرودینامیک مهم‌ترین مزیت سمند است؛ چراکه در جاده و شکافتن یاد بسیار خوب عمل می‌کند. به همین دلیل امنیت بالایی دارد.

اجاره سمند ؛ مزایا و شرایط لازم

سمند برای اولین بار در سال 1380 تولید و به فروش رسید. طراحی این خودرو بر اساس پلتفرم 405 انجام شده که کیفیت آن در سال‌های اخیر رشد مناسبی داشته است. خودروی سمند LX دارای موتور 1800 سی سی است و شتابگیری خوبی نسبت به سایر خودروهای داخلی دارد. قیمت بسیار خوب این خودرو در اجاره سمند باعث شده تا مشتریان بسیار زیادی داشته باشد.

افزایش قیمت خودرو و زندگی در شهرهای پرتراکم و شلوغ، منجر به روی آوردن شهروندان به اجاره خودرو شده است. افراد با اجاره خودرو، علاوه بر صرفه‌جویی بسیار چشمگیر در هزینه‌ها، می ‌توانند هر زمان که بخواهند خودرو مورد علاقه‌شان را اجاره کنند. شرکت‌های رنت خودرو، ماشین‌ها را با راننده و بدون راننده کرایه می‌دهند. این شرکت‌ها شرایط آسانی را برای اجاره خودرو در نظر گرفته‌اند:

آریاک سفر
  • داشتن 20 سال سن
  • گواهینامه معتبر
  • مدارک شناسایی
  • احراز مدارک شغلی
  • ودیعه و چک

مدارکی که برای اجاره خودرو مورد نیاز است، کاملا مشخص و واضح‌اند. تمام شرکت‌ها فرم‌های مشخصی را برای بستن قرارداد دارند. مواردی مانند نام و مدل خودرو، رنگ، پلاک، مدت زمان اجاره، زمان تحویل اتومبیل و مشخصات ظاهری خودرو در قرارداد ذکر می‌شود. لازم به ذکر است تمام موارد باید به صورت واضح و خوانا درج شده باشد تا مشکلی برای مشتری ایجاد نشود.

هنگام برنامه‌ریزی برای سفر، رنت خودرو یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی افراد است. چراکه مانع از استهلاک خودرو شخصی می‌شود. هم‌چنین در خصوص شرکت‌های رنت خودرو، تکیه به اعتبار برند مزیت بسیار بزرگی است. اجاره سمند با ارائه بهترین برنامه‌های تعمیرات و نگهداری، اطمینان مصرف‌کنندگان را تامین کرده و رضایت آن‌ها را جلب می‌کند. این همان چیزی است که باعث می‌شود یک شرکت به شرکت محبوب مشتریان تبدیل شود. در ادامه لیست قیمت اجاره سمند و سایر ماشین‌ها را در نقاط مختلف ایران مشاهده می‌کنید:

مرتبط با : سعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز