ابهت چشم نواز بی ام و سری 7 مدل 2023 را ببینید (ویدیو)

سدان سری 7 بی ام و مدت هاست سدان پرچمدار بی ام و محسوب می شود و همچنین لوکس ترین و پیشرفته ترین محصول نیز به شمار می آید، و حالا در سال 2023 نسل جدید آن وارد میدان خواهد شد. البته فرمول ساخت آن تغییر زیادی با مدل قبلی نکرده است و موتورهای شش سیلندر توربو و هشت سیلندر دو توربوشارژری همچنان ارائه می شوند و نسخه پلاگین هم بعدا به خط تولید خواهد پیوست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بی ام و سری 7 مدل 2023 ره به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، به لطف تغییراتی که بر روی شاسی و سیستم تعلیق بی ام و سری 7 مدل 2023 صورت گرفته است، هندلینگ آن در مقایسه با مدل 2022 اندکی بهبود یافته است. علاوه بر این، این خودرو برای سال 2023 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته و از کابینی مجلل تر، فناوری پیشرفته تر و ظاهری خشن تر برخوردار شده است.

بی ام و سری 7 مدل 740i با موتور شش سیلندر و فقط به صورت دیفرانسیل عقب به بازار عرضه خواهد شد. این مدل که 375 اسب بخار قدرت دارد برای بسیاری از مشتریان مناسب خواهد بود ولی کسانی که سیستم چهار چرخ محرک و موتوری قوی تر می خواهند می توانند مدل 760i xDrive را انتخاب کنند که موتور آن هشت سیلندر است و از دو توربوشارژر بهره می برد. این موتور 536 اسب بخار نیرو تولید می کند و شتاب صفر تا صدی برابر با 4.2 ثانیه دارد.

آریاک سفر

قیمت مدل 740i در حدود 94300 و قیمت مدل 760i xDrive در حدود 114600 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه محدوده قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز