آموزش زبان چینی در شیراز برای ترم زمستان

برقراری روابط تجاری و در کنار آن روابط تکنولوژیک در چند سال اخیر ایران با چین که در آینده نیز توسعه پیدا خواهد کرد، نیازمند افرادی در داخل ایران هست که شناخت کاملی از کشوری که در حال تجارت و انتقال تکنولوژی و اجرای پروژه‌ها با آن‌ها است، داشته باشند. بنابراین یادگیری و آموزش زبان چینی برای ایرانیان به یک اولویت تبدیل ‌شده تا افزون بر سهولت کاری، سود بیشتری را در ارتباط با چین کسب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آموزشگاه زبان پارسا، به عقیده تمامی کارشناسان اقتصاد دنیا کشور چین در چند سال آینده قطب اول اقتصاد دنیا خواهد شد و همین امر نشان می دهد که یادگیری زبان این کشور در ایجاد شغل، تجارت و سرمایه گذاری ها می تواند کمک بسیار زیادی به پیشرفت افراد بکند، واقعیتی واقعیتی اجتناب‌ناپذیر که اهمیت آن را برای ایران نیز دوچندان کرده است.

زبان چینی، زبان اقتصاد آینده

با قدرت گرفتن اقتصاد چین دولت این کشور تصمیم گرفته تا زبان چینی را تبدیل به دومین زبان دنیا کند. از این رو می‌شود گفت دولت چین خیز بلندی را برای رساندن زبان چینی به دومین زبان مطرح دنیا برداشته است. همچنین این کشور با تاسیس موسسه‌ای به نام کنفسیوس (Confucius) که در داخل و خارج از چین به فعالیت مشغول است، قصد گسترش زبان چینی در جهان را دارد.

زبان چینی یک زبان نوپا در ایران است. به لحاظ دانشگاهی در ایران به جز دانشگاه شهید بهشتی که رشته آموزش زبان چینی و مکالمه زبان چینی را دارد و دانشگاه تهران که چند ترمی زبان چینی رابه‌عنوان زبان دوم رشته های دیگر برگزار می کرد، کلاس‌های آموزش مکالمه زبان چینی تا همین چند وقت پیش فقط در سطح شهر تهران بود، آن‌هم به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسید اما این روزها استقبال شرکت‌های تجاری، صاحبان کسب وکار کوچک ، دانشجویان و جوانان از یادگیری این زبان بیشتر از پیش شده است و آموزشگاه‌هایی در شهرهای مختلف از جمله شیراز نیز در پی همین امر به تشکیل کلاس‌های زبان چینی روی آورده اند. شرکت های ایرانی که با شرکت ها و کارخانجات چینی ، قرارداد تجاری دارند برغم اینکه به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند اما مجبور هستند حتما مترجم زبان چینی نیز داشته باشند زیرا بندرت شرکت‌های چینی قادر به مکالمه زبان انگلیسی هستند پس چرا این کسب و کار جدید و پرسود را بدست مردم چین می سپاریم؟

آریاک سفر

زبان چینی و گردشگری

کشور چین دارای یکی از قدیمی ترین فرهنگ ها و زبان های دنیا است و با توجه به آنکه این کشور بیش از یک پنجم جمعیت دنیا را در خود دارد و وسعت جغرافیایی بالایی دارد به‌طور قطع دانستن زبان چینی می تواند به آشنایی با این فرهنگ و مردمان این کشور کمک زیادی بکند و جذابیت‌های دیدن از چین را چندین برابر کند. به صورت کلی آموزش زبان‌های خارجه در کشور ما درآمد و آینده خوبی داشته و دارد. شیراز بهترین موضوع برای آموزش زبان چینی است، چرا که به خوبی می توانید یک مکالمه تمار عیار را برای خود ایجاد کرده و با توریست‌های چینی به مکالمه بپردازید.

یادگیری زبان چینی با آموزشگاه پارسا

شیرازی‌هایی که به دنبال یادگیری زبان چینی هستند، حتما برای پیدا کردن بهترین مراکز یا بهترین معلم زبان فرچینی در شیراز تحقیق می‌کنند. یکی از مراکز آموزش زبان چینی در شیراز دپارتمان پارسا است. این مرکز بیش از 20 سال سابقه در زمینه زبان آموزی دارد و زبان‌های ترکی، روسی، فرانسوی و … را به متقاضیان آموزش می‌دهد. اساتید مجرب این آموزشگاه با داشتن سابقه کافی و به کارگیری ترفندهای آموزشی شرایطی را فراهم می‌کنند تا افراد در بازه زمانی مناسب، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند. هم اکنون مردم ساکن شیراز برای آموختن هر زبان خارجی، می‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و برای ترم زمستان ثبت نام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزشگاه زبان پارسا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز