آموزش دیتیلینگ ؛ راهی برای رسیدن به درآمد بالا

آموزش دیتیلینگ

آموزش دیتیلینگ خودرو و یادگیری این مهارت، می‌تواند افراد را به سود و درآمد بالایی برساند؛ چرا که امروزه دیتیلینگ اتومبیل بسیار پرکاربرد است و مردم از خدمات دیتیلینگ بیش از پیش استفاده می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار جهیزات خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آموزش دیتیلینگ خودرو به معنای یادگیری اصول نظافت عمیق و همه جانبه اتومبیل است که آن را مانند روزهای اول، نو و درخشان می‌کند. دیلیتر (شخصی که اتومبیل را شست‌وشو می‌دهد) به شرط داشتن مهارت کافی، می‌تواند درآمد بالایی را به واسطه این شغل داشته باشد؛ چرا که مردم همیشه به یک دیلیتر حرفه‌ای برای خودرویشان نیازمندند.

دیتیلینگ خودرو چیست و چه مراحلی دارد؟

مجموعه خدماتی که در قالب شست‌وشوی عمیق و زیبایی بدنه و فضای داخلی ماشین انجام می‌شود، دیتیلینگ خودرو نام دارد. دیتیلینگ یعنی ترمیم، احیا و بازسازی رنگ بدنه و داخل کابین. بنابراین چیزی فراتر از کارواش معمولی است. این فرایند به کمک مجموعه‌ای از ابزارهای تخصصی انجام می‌شود تا زیبایی خودرو دوچندان شده و در عین حال، اتومبیل آسیب نبیند. به همین دلیل کیفیت بالای تجهیزات دیتیلینگ، اهمیت بسیاری دارد. تجهیزات لازم برای دیتیلینگ خودرو شامل موارد زیر است:

  • انواع دستگاه‌های پولیش روتاری، اوربیتال و آیبرید
  • انواع کمپرسورهای سایلنت
  • انواع پد
  • کارواش سیار و بخارشور
  • انواع وکیوم و خشک‌کن‌های اینفرارد
  • ضخامت سنج رنگ

آموزش دیتیلینگ

آریاک سفر

دیتیلینگ خودرو در دو مرحله داخلی و خارجی انجام می‌شود. دیتیلینگ داخلی یعنی بهره‌بردن از تکنیک‌هایی برای پاکیزگی داخل کابین؛ مانند بخارشویی، جارو برقی و… . نحوه کار در این مرحله کاملا وابسته به نوع پوشش داخلی خودرو است. دیتیلینگ خارجی یعنی زیباسازی و ظریف‌کاری بدنه خودرو. در این مرحله دیلیتر به برطرف کردن خطوط و خراش‌های سطحی ناشی از گذر زمان بر روی بدنه اتومبیل می‌پردازد. انجام این کار، خودرو را براق و درخشان می‌کند.

آموزش دیتیلینگ و ورود به دنیای جذاب دیتیلینگ خودرو

در دوره آموزش دیتیلینگ صفر تا صد تمامی سرفصل‌ها به متقاضی آموزش داده می‌شود. کارآموزان محدودیتی برای ورود به این حرفه ندارند. این افراد می‌توانند در ابتدا، کار خود را به صورت سیار و یا تاسیس مغازه آغاز کنند. با شروع دوره آموزش دیتیلینگ افراد می‌توانند وارد دنیای جذاب دیتلینگ خودرو شوند و به یک دیلیتر حرفه‌ای با درآمد بالا تبدیل شوند.

یکی از بهترین دوره‌های آموزش دیتیلینگ خودرو در گنجی پخش در دسترس علاقه‌مندان است. گنجی پخش همواره از به‌روزترین متدهای دنیا در دیتیلینگ خودرو استفاده کرده و به کارآموزان آموزش می‌دهد. هم‌چنین با پشتیبانی تخصصی، تا پایان کار از کارآموز حمایت می‌کند. علاوه بر این، تمام وسایل مورد نیاز برای شروع به کار در اختیار کارآموز قرار داده می‌شود. هم‌چنین کارآموز بعد از اتمام دوره، برای راه‌اندازی کسب‌ و کار خود، می‌تواند با تخفیف بسیار ویژه، تجهیزات را تهیه کند.

در ادامه لیست قیمت برخی تجهیزات دیتیلینگ خودرو در گنجی پخش آمده است:

آموزش دیتیلینگ

انتهای پیام/ 

مرتبط با : گنجی پخش
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز