آشنایی با ویژگی های تتر که آن را محبوب کرده است

لست سکند

ورود افراد جدید به بازار رمزارزها باعث گسترش هر چه بیشتر این بخش خواهد شد، اما تازه کارها باید در بدو ورود به ارزهای دیجیتالی روی آورند که پشتوانه ثابتی دارند و اصطلاحا ارز امنی محسوب می‌شوند. تتر یکی از رمزارزهایی است که نه تنها تازه واردها، بلکه بسیاری از معامله گران حرفه‌ای بازار هم به آن توجه دارند. خرید تتر باعث خواهد شد تا دارایی سرمایه گذاران در معرض ریسک کمتری باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رمزارز تتر به دلیل داشتن پشتوانه دلاری مورد توجه معامله گران مختلف بازار است. همین مورد باعث شده تا در زمان نوسانات شدید قیمت رمزارزها، ارزش دارایی دارندگان تتر به خوبی حفظ شود. علاوه بر پشتوانه مناسب، این رمزارز به دلیل نگهداری راحت، امکان انتقال سریع و بی‌واسطه و همچنین داشتن کارمزد کم مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد. اما نگهداری از آن مانند دیگر رمزارزها به دقت زیادی احتیاج دارد و باید در کیف پول مناسب نگهداری شوند.

این رمزارز برای کاربران ایرانی بسیار مفید است. معامله گران ایرانی به دلیل تحریم امکان خرید راحت رمزارزها را ندارند. اما از طریق خرید ریالی تتر، به راحتی امکان مبادله انواع ارزهای دیجیتال را خواهند داشت.

انواع کیف پول مناسب برای نگهداری تتر

افراد به منظور خرید تتر باید کیف پول مناسبی داشته باشند. یکی از این کیف پول‌ها، کیف پول رسمی سایت تتر است که در وبسایت این رمزارز وجود دارد، اما کاربران ایرانی نمی‌توانند از این کیف پول استفاده کنند. کیف پول‌های تحت وب مانند کوین پی منت نیز برای نگهداری تتر مناسب هستند. کیف پول‌های سخت افزاری مانند ترزور و لجر نانو هم از تتر پشتیبانی می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

روش‌های معامله تتر گوناگون است و دسترسی به برخی از این روش‌ها برای ایرانیان وجود ندارد. اما معامله گران ایرانی با مراجعه به وبسایت‌های معتبر داخلی، به راحتی و در مدت زمان کوتاهی امکان خرید تتر را دارند. افرادی که قصد خرید تتر را دارند کافی است به وبسایت‌های داخلی مراجعه کنند تا با ثبت نام در آن‌ها و سپری شدن مراحل احراز هویت‌شان، امکان تبدیل موجودی خود را به تتر داشته باشند.

قبل از خرید تتر باید …

تتر بسترهای مختلفی دارد که هنگام خرید و ذخیره آن در کیف پول باید به آن‌ها توجه داشت. بسترهای تتر شامل ای آر سی20 و تی آر سی 20 هستند. در صورتی که بدون توجه به این موارد خرید تتر اتفاق بیفتاد، احتمالا برای ذخیره سازی و فروش آن مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

هزینه انتقال تتر در شبکه‌های بلاکچینی ثابت نیست و بسته به ترافیک شبکه‌ها متفاوت است. اما به طور معمول انتقال تتر در شبکه تی آر سی 20 با سرعت بیشتر و هزینه کمتری اتفاق می‌افتاد. علاوه بر این مورد، هزینه معاملات تتر به نوع صرافی نیز برمی‌گردد. معمولا صرافی‌های کوچک که حجم معاملات کمتری دارند، با توجه به سیاست‌های خود و به منظور جبران نقدینگی، این ارز دیجیتال را با هزینه بیشتری عرضه می‌کنند. همچنین صرافی‌‍‌ که خود آن طرف حساب معامله گران است، معمولا به منظور جبران سود و زیان این رمزارز با نرخ بیشتری فروخته می‌شود.

خرید سریع تتر از وبسایت اکسکوینو

در صورتی که ساکن ایران هستید و قصد معامله رمزارز تتر را دارید، سایت اکسکوینو برای شما کاربردی است. معامله گران با مراجعه به این وبسایت می‌توانند به راحتی از قیمت روز و شرایط خرید تتر آگاه شوند. سپس با انجام فرآیند ثبت نام و تشکیل کیف پول، امکان ذخیره سازی این ارز دیجیتال را دارند. در صورتی که در جریان معامله رمزارز تتر مشکلی وجود داشته باشد، تیم پشتیبانی اکسکوینو به شما کمک خواهد کرد. ضمنا امکان طرح سوالات و رفع مشکلات در خصوص معاملات رمزارزی در این سایت از طریق شبکه‌های مجازی مختلف وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز