آشنایی با یک شاسی بلند قوی و ارزان روی پلتفرم نیسان پاترول + عکس

نیسان آرمادا شاسی بلند قوی و ارزان برای رقابت با شاسی بلندهای فول سایز آمریکایی وارد بازار می شود.

به گزارش کاماپرس، نیسان آرمادا حالا با مدل جدید و قیمت ارزان تر وارد بازار می شود تا یک رقیب قدرتمند برای نیسان پاترول باشد. با اینکه به گفته کارشناسان خودرو همچنان نیسان پاترول سلطان آفرود در جهان است،‌ اما این شاسی بلند جدید هم دست کمی از پرچمدار خودروهای شاسی بلند دنیا ندارد.

نیسان آرمادا شاسی بلندی است که بسیاری از توانایی های نیسان پاترول را با قیمتی خیلی کمتر دراختیار راننده می گذارد.

نیسان آرمادا ۲۶ هزار دلار ارزان تر است

نیسان آرمادا روی پلتفرم F-Alpha نیسان تولید شده است. همان پلتفرمی که خودروهایی مانند نیسان پاترول Y62، نیسان اکسترا و نیسان تایتان نیز روی آن تولید شده اند. چنین سابقه پلتفرمی نشان می دهد که با یک خودرو قدرتمند همه جا رو طرف هستیم. ویژگی مهم نیسان آرمادا همان ارزان تر بودنش نسبت به نیسان پاترول است. نیسان پاترول 2020 چیزی در حدود 73 هزار دلار قیمت دارد در حالی که قیمت نیسان آرمادا 2020 تنها 47 هزار دلار است.

آریاک سفر

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

البته به همان نسبت از امکانات و راحتی داخل کمتری نسبت به نیسان پاترول هم برخوردار است،اما برای آفرود یک گزینه ایده آل است.

به گزارش خودرو تک بازار هدف نیسان آرمادا رقابت با شاسی بلندهای فول سایز آمریکایی است و به همین دلیل فقط در سایت تولیدی نیسان در آمریکا تولید می شود.

 آرمادا ۲۰۲۱ قوی تر است

مهمترین تغییرات در مدل ۲۰۲۱ این خودرو طراحی جلو پنجره جدید، تغییر و برجسته تر شدن فرم گلگیرها و سینی و سپر محافظ جلو عقب است. استفاده از سینی فلزی کامل در قسمت جلو قابلیت ها و اطمینان به این خودرو را در آفرود افزایش داده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

در بخش موتور هم با یک موتور حجیم و پرقدرت مواجه هستیم. نیسان آرمادا فقط با یک نوع موتور تولید می شود و آن هم هشت سیلندر 5600 سی سی است. قدرت این موتور به 400 اسب بخار می رسد که 10 اسب بخار از مدل 2020 قوی تر شده است.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز