آرامش نسبتی در بازار ارز

قیمت دلار امروز هم در مدار کاهشی قرار داشت. این ارز خارجی با افت قیمت 81 تومانی نسبت به روز قبل، به مرز 27 هزار و 889 تومانی رسیده است. در حال حاضر معامله گران چشم انتظار فرا رسیدن آذرماه و شروع مذاکرات هسته‌ای هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر در واپسین روزهای آبان ماه تحرکات معامله گران بازار ارز کمتر شده است. به این خاطر که از قبل اعلام شده بود مذاکرات برجام در نیمه نخست آذرماه آغاز خواهد شد. با توجه به این موضوع معامله گران ارزی ترجیح می‌دهند تا زمان آغاز مذاکرات فعالیت چندانی در بازار نداشته باشند و اوضاع و شرایط را از دور رصد کنند.

اخبار مرتبط را از دست ندهید:

ضمن اینکه اهرم‌ها و نشانه‌های دیگر برای رشد قیمت دلار هم ثابت هستند. قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته در محدوده 7 هزار و 715 تومانی قرار گرفت که نسبت به دو شب قبل هیچ تغییری نداشت. در واقع از مسیر قیمت درهم هیچ گونه سیگنالی درباره کاهش یا افزایش نرخ دلاری داده نشد.

آریاک سفر

اخبار مثبت درباره برگزاری برجام

البته شب گذشته خبرهای مثبتی هم درباره مذاکرات برجام منتشر شد که مانعی برای رشد قیمتی این ارز خارجی بود. یکی از این خبرها درباره توئیت میخائیل اولیانوف، رئیس تیم مذاکره کننده در رفع تحریم‌های ایران، بود که در آن به اشتراک نظر همه کشورها درباره برقراری مجدد برجام اشاره کرده بود. خبر دیگر مربوط به یک بیانیه سیاسی درباره ایران بود که روی وبسایت وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته و در آن به رفع تحریم‌های ایران و برقراری ارتباط با این کشور اشاره شده است.

پوند و یورو، دیگر ارزهای مهم بازار، هم امروز کاهش قیمت داشتند. اکنون نرخ یورو نسبت به روز قبل 131 تومان کم شده و به مرز31 هزار و 935 تومانی رسیده است. قیمت پوند هم با افت 190 تومانی در مقایسه با دیروز، در محدوده 38 هزار و 130 تومانی قرار دارد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز