آخرین مهلت قرعه کشی پژو پارس سال و سورن پلاس

فروش فوری محصولات ایران خودرو از پنج‌شنبه سوم آذرماه آغاز شده و امروز ششم آذرماه، به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی پژو پارس سال و سورن پلاس اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ششم آذرماه آخرین فرصت ثبت‌نام در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو برای متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده غیرتاکسی است که مشمولان طرح می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش محصولات این شرکت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط شرکت در قرعه کشی پژو پارس سال و سورن پلاس

خودرو سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از محصولاتی است که ایران خودرو در فروش فوری با قیمت مصوب ارائه کرده است و متقاضیان برای خرید آن باید قیمتی معادل 281 میلیون و 189 هزار و 400 تومان بپردازند. این خودرو در رنگ سفید با تحویل یک ماهه و در رنگ‌های سفید، خاکستری متال، مشک و آبی کبود با تحویل سه ماهه برای متقاضیان عرضه شده است.

آریاک سفر

دیگر خودرو عرضه شده در این طرح با دو تحویل یک و سه ماهه خودرو پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی با قیمت مصوب 209 میلیون و 125 هزار و 800 تومان است که متقاضیان می‌توانند این خودرو را از میان رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری انتخاب کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریسان 2 ؛ دیگر خودرو عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو

در این طرح همچنین وانت آریسان دوگانه سوز سفید با قیمت 281 میلیون و 189 هزار و 400 تومان با تحویل یک ماهه در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری متالیک و مشکی متالیک عرضه شده است.

گفتنی است که خریداران نهایی این فروش فوری ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی با حضور مراجع نظارتی سه روز پس از پایان ثبت نام  اعلام خواهند شد که خریداران می‌توانند هنگام واریز وجه رنگ خودرو موردنظر را انتخاب کنند.

مهلت انصراف از طرح نیز پیش از انعقاد قرارداد است زیرا پس از انعقاد قرارداد مشتری به هیچ عنوان حق انصراف از طرح را ندارد. لازم به ذکر است در صورت افزایش قیمت به سبب الزامات قانونی، خریدار باید مابه‌التفاوت به وجود آمده را پرداخت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز