آخرین تتوی ریحانه پارسا پیش از شایعه خودکشی + تصویر

فضای مجازی طی 24 ساعت گذشته مملو از شایعه و خبر تاییدنشدۀ مرگ ریحانه پارسا بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، پس از آنکه این هنرپیشۀ کم‌سابقه اما پرحاشیه، آخرین لایو اینستاگرامی خود را نیمه‌تمام رها کرد، شایعه مرگ و خودکشی او در رسانه‌ها منتشر شد. با اینکه پلیس ترکیه و سایر دوستان پارسا هنوز نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند، هیچ رسانۀ رسمی مرگ او را تایید نکرده‌اند.
یکی از نشانه‌هایی که شایعه مرگ و خودکشی پارسا را تقویت کرد، آخرین تصاویری است که او از خودش منتشر کرد. ریحانه پارسا در این تصاویر از تتوی روی گردن خود که خطوط نشاندهندۀ علائم حیاتی بود، رونمایی کرد.
گفته می‌شود ریحانه پارسا در آخرین استوری اینستاگرامی خود فهرستی از کارهایی که پیش از مرگ باید انجام دهد را منتشر کرده و همین استوری باعث تقویت گمانه‌زنی‌ها شده است.

آریاک سفر

خبرهای مهم امروز:

در حالیکه برخی دیگر از کنشگران فضای مجازی، مرگ ریحانه پارسا را بر اثر اوردوز یا قتل اعلام کرده بودند، انتشار یک استتوس کوتاه در صفحه اینستاگرام وی، کمی شایعه مرگ او را کم‌رنگ کرد. در این استتوس نوشته شده بود: «خوبم الهی شکر!»ریحانه پارسا متولد ١ اسفند ۱۳۷۷ است و برای اولین بار در مجموعه پدر ایفای نقش کرد. آخرین نقشی که او در ایران بازی کرد، حضور در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» است. پارسا پس از حضور در این سریال در کنار پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، گوهر خیراندیش و فرهاد آئیش از ایران رفت و سرعت حاشیه‌سازی‌اش را بیشتر کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز