آثار زخم و اسکار را بدون لیزر از پوست‌تان پاک کنید

گاهی بر اثر جراحت یا جراحی ضروری پوست دچار آسیب دیدگی شده و آثار آن باقی می‌ماند. این زخم‌ها معمولا بر ظاهر افراد و اعتماد به نفس آن‌ها اثر می‌گذارد و به همین دلیل بیشتر اشخاصی که این زخم‌ها را دارند، به دنبال بهبود آن هستند. کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون یکی از بهبوددهنده‌های مناسب جای زخم و جراحات است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ محصولات آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا محصولات و روش‌های زیادی برای بهبود جای زخم و جراحت در بازار لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد اما یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین محصولات، پمادهای ترمیم کننده هستند. پمادهای ترمیم کننده به دلیل در دسترس بودن، یکی از روش‌های مناسب برای از بین بردن جای انواع زخم به حساب می‌آیند. بر اساس مطالعات انجام شده، فضای ترمیمی مرطوب به بهبود طبیعی زخم‌ها کمک و روند بازیابی را سریع‌تر می‌کند. معمولا پمادهای ترمیم کننده، لایه‌ای تنفسی را روی زخم ایجاد می‌کنند تا جراحت از مسائل خارجی و محیطی اثر نپذیرند.

یکی از برندهای تولیدکننده پماد ترمیم کننده، برند فرانسوی اون است. این برند تاکنون توانسته محصولات مراقبت از پوست اثربخشی از جمله کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون را تولید کند که حاوی مواد ترمیم کننده و سرشار از مواد طبیعی هستند.

ویژگی‌های محصولات برند اون

تمامی محصولات اون بر پایه آب معدنی چشمه‌ای با همین نام ساخته شده و تاکنون انواع تاییدیه و استانداردهای جهانی را کسب کرده‌اند. حتی برخی از محصولات این برند تاکنون جوایز معتبر جهانی را از آن خود کرده‌اند. براساس اطلاعات موجود، چشمه درمانی اون در منطقه محافظت شده‌ای قرار داد و هیچ آلودگی محیطی وارد آن نمی‌شود و مستقیما به این کارخانه انتقال پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات این برند فاقد پارابن، عطر و مواد آلرژی‌زا هستند.

آریاک سفر

از بین بردن لک و ترمیم پوست با کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون

قیمت؛ 424 هزار تومان

افرادی که دارای جای زخم یا لک روی پوست خود هستند و می‌خواهند در کمترین زمان ممکن این مورد بهبود پیدا کند، بهتر است محصول سیکالفیت ترمیم کننده و ضدلک اون را به کار ببرند. براساس مشاهدات و اطلاعات موجود، افرادی که این کرم ترمیم کننده را استفاده کرده‌اند، تنها طی 48 ساعت ناراحتی‌ها و حساسیت‌های پوستی آن‌ها تا 80 درصد کاهش پیدا کرده است. زمان اثربخشی این محصول 30 روز اعلام شه و امکان استفاده آن برای انواع پوست وجود دارد. افرادی که این کرم را خریداری می‌کنند، کافی است دو مرتبه در روز مقداری از آن را روی محل جراحت قرار دهند.

کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون با حجم 40 میل در بازار موجود است. قیمت اصل این کرم با تخفیف 7 درصدی در سایت تیسا، به 440 هزار تومان می‌رسد.

کرم اصل اون را از فروشگاه تیسا پرفیوم تهیه کنید

اشخاصی که خواهان تهیه و استفاده از محصول اصل اون هستند، باید آن را از مرکز معتبری خریداری کنند. تیسا پرفیوم یک مرکز فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی برند است که تمامی محصولات را با گارانتی و ضمانت اصل بودن ارائه می‌دهد. مشتریان تیسا پرفیوم به دلیل ارسال سریع محصولات توسط این مجموعه و مشاوره تخصصی برای خرید هر نوع محصولی از این مجموعه رضایت دارند.

افرادی که مایل به خرید کرم ترمیم کننده سیکالفیت اون یا هر نوع محصول آرایشی و بهداشتی دیگری هستند، کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و گزینه خرید محصول را انتخاب کنند. بعد از ثبت سفارش، محصول در کمترین زمان ممکن به مکان مورد نظر مشتریان ارسال خواهد شد.

علاوه بر روش اینترنتی، خریداران امکان مراجعه حضوری به فروشگاه تیسا و خرید از آن را دارند. لازم به ذکر است که تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت‌های سایت مذکور بر اساس قوانین کشور است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز